Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:22Lidingöloppen on Tour i Västerås
Trött, mycket trött med en snittpuls på 175, typ 10 högre än normalt.
Men mycket lycklig, lyckades med målet att seeda in mig till grupp 4.Riktigt tufft kuperad bana, smet in under 50 minuter på milen med liten marginal
Lidingöloppen on Tour i Västerås
Trött, mycket trött med en snittpuls på 175, typ 10 högre än normalt.
Men mycket lycklig, lyckades med målet att seeda in mig till grupp 4.
Riktigt tufft kuperad bana, smet in under 50 minuter på milen med liten marginal
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 11:55Tungt!
10 km löpning i underbart väder, precis lagom svalt och mulet. Hög luft.Cykelpendlingen till/från jobbet ger tunga ben på löppassen! Kör under sommaren cykelpendling 3-4 dagar/vecka och löpning 3 dagar/vecka. Det är kanske väl mycket träning fö
Tungt!
10 km löpning i underbart väder, precis lagom svalt och mulet. Hög luft.
Cykelpendlingen till/från jobbet ger tunga ben på löppassen! Kör under sommaren cykelpendling 3-4 dagar/vecka och löpning 3 dagar/vecka. Det är kanske väl mycket träning fö
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:55Lite motvind på hemvägen längs med havet mellan Ystad och Svarte. 9,5 km på 54,30 är jag ganska nöjd med efter 4 veckors ofrivilligt träningsuppehåll pga av en infektion. Laddar inför Malmö milen på lördag!
Lite motvind på hemvägen längs med havet mellan Ystad och Svarte. 9,5 km på 54,30 är jag ganska nöjd med efter 4 veckors ofrivilligt träningsuppehåll pga av en infektion. Laddar inför Malmö milen på lördag!
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:31GÖTT!
Mitt längsta träningspass någonsin (är nybörjare). 18 km på okända stigar och vägar i skogen. Väldigt backigt 150 meters höjdstigning första 6 kilometrarna enligt min nyinköpta gps klocka. 4.57 i medeltempo.
Kändes så bra så jag anmälde mig till Li
GÖTT!
Mitt längsta träningspass någonsin (är nybörjare). 18 km på okända stigar och vägar i skogen. Väldigt backigt 150 meters höjdstigning första 6 kilometrarna enligt min nyinköpta gps klocka. 4.57 i medeltempo.
Kändes så bra så jag anmälde mig till Li
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:34Tunga ben idag, tur att det kommer en ny dag imorgon.
Tunga ben idag, tur att det kommer en ny dag imorgon.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:39@Håkan: Det där lät ju extremt bra!
@Håkan: Det där lät ju extremt bra!
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:46@ Mikael
Jag är extremt nöjd!
Det kommer bli fler långa pass.
Roligare att springa längre, man upptäcker nya platser.
Jag känns nästan som om jag är förhållandevis bättre på längre sträckor än kortare.
@ Mikael
Jag är extremt nöjd!
Det kommer bli fler långa pass.
Roligare att springa längre, man upptäcker nya platser.
Jag känns nästan som om jag är förhållandevis bättre på längre sträckor än kortare.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:50Härligt kvällspass, svalt, ljust vindstila. Börjar få upp tepot lite, känns bra
Härligt kvällspass, svalt, ljust vindstila. Börjar få upp tepot lite, känns bra
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 15:2921,1 km på långlunch i centrala Göteborg. Sol och lagom varmt. Kändes bra. Lite stel nu efteråt men gott att ha gjort ett långpass igen då jag hade långpassuppehåll under förra veckan.
21,1 km på långlunch i centrala Göteborg. Sol och lagom varmt. Kändes bra. Lite stel nu efteråt men gott att ha gjort ett långpass igen då jag hade långpassuppehåll under förra veckan.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 15:33Första passet med Merrell trail glove. 3,5 km i Skatåsterrängen med 8-åringen. Kändes görbra!
Första passet med Merrell trail glove. 3,5 km i Skatåsterrängen med 8-åringen. Kändes görbra!