Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Bra, Camilla. Du håller stilen. Jag kan av säkerhetspolitiska skäl tyvärr inte avslöja något om min runda heller.

21,1 km i rocklundaspåret. Två varv i milspåret och nästan ett varv i 1,25:an.
Riktigt bra löparväder. Störtskuren kom sedan på väg hem i bilen 🙂
Riktigt bra genomkörare. Kanske utökas det med extra sväng i 2,5:an istället nästa långpass...

Ibland funkar det att dra i sig 5 dl C-vitamin precis innan man sticker ut och ibland inte.. Det var lite skvalpigt idag (H) Annars var det lugnt och skönt. Förutom att heltäckande tights är liite fel klädsel - tar shortsen nästa gång.

Körde lite intervaller i dag, funkade ganska så bra. Dock blir det lätt så att farten minskar per intervall, det borde väl vara tvärt om

Grus 8:an Skatås. Tänkte öka ordentligt sista 3 men klarade inte riktigt. Inte heller under 35 som jag bommade med 4 sekunder. Tungt idag. Nya tag

Ganska bra. Förutom att man drabbats av löparknä, så springer jag lite sådär. Men det blev 45 minuter blandat underlag iallafall!

Härlig känsla! Tror minsann att all alternativ träning har gjort min löpning bättre också 🙂

Tungt i kväll :-(. En backig asfaltsrunda på 9,4 km sög musten ur benen. Nya tag i övermorgon, har svårt att tro att det kan kännas segare...

Tung morgon jogg med "lera" i skogen.
5.5km

Körde ett långpass på ca 15km med en kollega nu på lunchen. Kändes fint för min del men tyvärr fick kollegan ont i knät och fick bryta efter ca 12km.