Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Tog en cykeltur på 6 mil och fick en hyfsat bra medeltid på 28km/h. Väldigt nöjd med det. Det blir spännande att se hur det går när jag tappat ytterligare 10-20 kg. Cyklade Grycksbo-Falun-Lugnet-Sundborn-Toftbyn-Bergsgården-Grycksbo, väldigt backigt, men

Form test på min mil runda 38,52 min, det är skönt att formen verka sitta i även om man inte kunnat löp tränat som man vill de senaste månaderna på grund av muskelinflammation i nedre magen.

5 km i hettan var väl inte det smartaste jag gjort. Men jag är nöjd att jag klarade det på en rätt så hyfsad tid. Men imorgon får det bli en 5a igen fast MYCKET senare!! 🙂

Tidigt morgonpass, lilltjejen vaknade före fem och jag var för en gångs skull hyfsat vid medvetande så jag dammade av barnvagnen och stack ut i en och en halv timme. Hur skönt som helst, lugnt och fint tempo och strålande sol. Kan inte bli mycket bättre.

Rätt bra, men jag sprang fortare än jag tänkt, skulle borde ... Kanske inte så smart.

sprang på nytt ställe igår kväll och det var mycket längre än jag hade trott, så det var ganska drygt. Hade heller inte räknat med att det var obanad terräng vissa bitar...
Kul att jag kunde glädja niohundra flugor, mygg och bromsar iaf! 😉
Det bästa med

VARMT men hellre det än +2 å arton sekundmeter med regn i vågrät riktning 🙂
8 k snabbdistans, mötte förvånansvärt få människor i värmen ! De kanske är smarta å lapar sol i en solstol eller (hoppas) svettas på jobbet, inte jag, jag har ju SEMESTER (H)
/G

Många sniglar mellan tårna i bokskogen.. 😀

Just idag är jag stark! Just idag är det kul! Upp upp upp uppför backen upp. Bra pannben och snabb återhämtning utför. Tur att inte alla pass känns såhär, risk att jag blir kaxig då. Kommer nog ner på jorden imorgon igen. Men just idag är jag stark 😀

Lite surt att milspåret gick 20 sekunder långsammare än när jag sprang det sist, när jag trodde att jag var lite snabbare.