Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Första intervallpasset på länge, 6x500m med 1.30 vila, kändes skönt (efteråt :-))

Långpass, 18,5 km aldrig sprungit så långt, kändes bra och jag var inte så trött.
Men mitt löparknä gör sig till känna nu så här på kvällen. Får se hur det mår imorrn. Rehab är det som gäller =(

RIKTIGT bra!! Ny runda med trevliga löparvänner 🙂

Skönt, perfekt löpväder + 15 och dis men inget regn mycket "lätt luft" att dra i sig på Ursviks Extreme, ordnade dessutom 2 (nya) fiender ety jag bjudit in 2 (kanske före detta) vänner att jogga med 😉 Viss risk finns för "paybacktime" framöver hehehe
/G

Här är lite tankar från gårdagens runda!:-)
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=97140

jobbigt o tråkigt idag...ont i en lilltå, stela vader, kvav värme som sög musten ur mig o fyra myggbett och dessutom en fluga i ögat...blev knappt 3km på 22 min...(t-) MEN nu kan ju nästa runda inte bli annat än bättre så jag ser fram emot den och att spr

Jag lät magen få sig en omgång idag och jag gillar verkligen inte att träna magen- blir som en fylld av bråkighet :@ förmodligen för att jag då antagligen är rätt svag i bukmuskulaturen för det är ju jobbigt ju att träna magen 🙁

Sen gav jag mig ut på c

Satte nytt PB på 5 km och det kändes dessutom bra under hela passet, så dagens runda (eller ja, runda... jag sprang på löpband) får 10 poäng av 10 möjliga!

Ett "ok" snabbdistanspass på 6 km. 23.10 min. Hade hoppats på ca 5-10 sek snabbare per km, men med tanke på långpasset i lördags så är väl inte kroppen direkt 100% utvilad efter det..

jag fann motargument mot 100 skäl att inte ge mig ut.
Motstod även alla "äsch det här känns inte så bra, gör det inte lite ont i..." strax efter start.
Efter ca 5 km var jag inne i andra andningen, benen bara pinnade på, jag lade märke till blåbär och röd