Quote from Elias Engqvist on 12 July 2011, 23:18Extremt jobbigt (men kul) intervallpass m Running Sweden.
Uppvärmning 3km drygt, 5*300m+5*1000m+5*300m 60s vila mellan varje intervall.
Samla mjölksyra på de första 300-ingarna, spring med den (mjölksyran) på tusingarna (tröskelfart) och sen se hur fort
Extremt jobbigt (men kul) intervallpass m Running Sweden.
Uppvärmning 3km drygt, 5*300m+5*1000m+5*300m 60s vila mellan varje intervall.
Samla mjölksyra på de första 300-ingarna, spring med den (mjölksyran) på tusingarna (tröskelfart) och sen se hur fort
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 09:48Första sträckan längre än 5-6 km på några år... att springa på vedklabbar beskriver det väl mycket bra.
Fick även lära mig hur kartornas tjocka och många höjdkurvor ser ut på riktigt.
Första sträckan längre än 5-6 km på några år... att springa på vedklabbar beskriver det väl mycket bra.
Fick även lära mig hur kartornas tjocka och många höjdkurvor ser ut på riktigt.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 09:58Skönaste löppasset på länge! 10 km i nya Saucony A4 - ursköna skor som känns lätta som fjädrar! Underbart svalt pga tunna slöjmoln. Kan inte annat än älska livet!
/ Jenny
Skönaste löppasset på länge! 10 km i nya Saucony A4 - ursköna skor som känns lätta som fjädrar! Underbart svalt pga tunna slöjmoln. Kan inte annat än älska livet!
/ Jenny
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 20:14Dagens pass kändes ok. 🙂 Sprang en lite annorlunda runda så att jag fick med lite olika banunderlag; asfalt, träflis, gammalt smalspår och skogsstig. Kändes bra i benen och i höften (haft lite ichiassmärtor i höften nyligen). Jag avslutade med att klipp
Dagens pass kändes ok. 🙂 Sprang en lite annorlunda runda så att jag fick med lite olika banunderlag; asfalt, träflis, gammalt smalspår och skogsstig. Kändes bra i benen och i höften (haft lite ichiassmärtor i höften nyligen). Jag avslutade med att klipp
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 21:0617 km i solgass, riktigt tungt efter vansbrosimningen...
17 km i solgass, riktigt tungt efter vansbrosimningen...
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 21:4610 km på blandat underlag, första rundan efter en veckas fjällvandring så det kändes ovant och annorlunda, minst sagt.
10 km på blandat underlag, första rundan efter en veckas fjällvandring så det kändes ovant och annorlunda, minst sagt.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:01Härliga 8km i snabbt tempo. Finns nog möjlighet att jag klarar midnattsloppet under 50minuter 🙂
Härliga 8km i snabbt tempo. Finns nog möjlighet att jag klarar midnattsloppet under 50minuter 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 22:0012,1 km i hällregn. tryckte på en del, lite känningar i båda hälar/hälsenor men ändå gott tempo. Vilavimorgon och långpass på lördag.
12,1 km i hällregn. tryckte på en del, lite känningar i båda hälar/hälsenor men ändå gott tempo. Vilavimorgon och långpass på lördag.
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2011, 22:47Jäkligt kul. 10st 1-minuters intervaller i svagt nedförslut i så hög fart att man klarar av alla. Tyngdpunkt på bra OCH snabbt steg!
Jäkligt kul. 10st 1-minuters intervaller i svagt nedförslut i så hög fart att man klarar av alla. Tyngdpunkt på bra OCH snabbt steg!
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:06Idag blev det lite löpning i Franska alperna.
Mycket trevligt 🙂
Idag blev det lite löpning i Franska alperna.
Mycket trevligt 🙂