Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Ett varv runt det svart/vita 18km-spåret som går runt Harbro-Brantbrink-Lida. Hälsenorna och vaderna är rejält trötta och ömma efter Scaniamilen så dagens runda fick gå i riktigt lugnt tempo.

18,9km@1:54:14 dvs 6:03min/km

Kändes i benen.

Det var kallt, mulet och blåsigt (tänk höst). Jag var trött och sliten i benen och hade ont i baksida lår. Inte minnesvärt alls.

Fantastisk dag! avslutade 6:e veckan med introduktionslöpning (har inte löpt på typ 6 år = något överviktig).

Så, nu har jag kommit igång på riktigt!

(V)

Hej,

Idag blev starten under regn.
Sen blev det 10km under små sol. hittade en trevlig 10km slinga i skärholmen idag 😉

Jotack, gråväder igen, kom bara några droppar...
Sprang en timme prick, lyckades förflytta mig 12,18 km på den tiden, samt sluta nästan där jag började!

Jag hade egen hare i morse. En liten stund, tills den vek av in i skogen.
Det kändes en del i vaderna på de snabbare partierna. Jag tolkar det som att det gick snabbt.
F ö säger jag som 1/9, 1/10, 1/11, 1/12, 1/1, 1/2, 1/3, 1/4 och 2/5: den här månaden ko

Underbart men kort!
Efter några veckors löpvila pga fotsmärta kom jag åter ut i löparspåret i morse. 5 km i härligt väder, helt smärtfri. Förhoppningsvis kan jag upprepa samma sak i morgon! Har längtat efter löpningen!

Riktigt jobbigt faktiskt. Vet inte varför, kanske var jag mentalt seg och allmänt trött... men tycktes bara komma på negativa känslor 😛 haha. Det gjorde ont här, ont där, dålig väg, för mycket sol, för lite sol, jäkla backar... ja, you know. Allt på bara

Kändes fint bortsett från hälsenorna som fortfarande spökar lite. Nytt PB med ca 7 minuter på det kuperade 18km-spåret här hemma.

18,86km@1:43:54 🙂