Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 11:16Ett varv runt det svart/vita 18km-spåret som går runt Harbro-Brantbrink-Lida. Hälsenorna och vaderna är rejält trötta och ömma efter Scaniamilen så dagens runda fick gå i riktigt lugnt tempo.
18,9km@1:54:14 dvs 6:03min/km
Ett varv runt det svart/vita 18km-spåret som går runt Harbro-Brantbrink-Lida. Hälsenorna och vaderna är rejält trötta och ömma efter Scaniamilen så dagens runda fick gå i riktigt lugnt tempo.
18,9km@1:54:14 dvs 6:03min/km
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 18:06Kändes i benen.
Kändes i benen.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 18:09Det var kallt, mulet och blåsigt (tänk höst). Jag var trött och sliten i benen och hade ont i baksida lår. Inte minnesvärt alls.
Det var kallt, mulet och blåsigt (tänk höst). Jag var trött och sliten i benen och hade ont i baksida lår. Inte minnesvärt alls.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:25Fantastisk dag! avslutade 6:e veckan med introduktionslöpning (har inte löpt på typ 6 år = något överviktig).
Så, nu har jag kommit igång på riktigt!
(V)
Fantastisk dag! avslutade 6:e veckan med introduktionslöpning (har inte löpt på typ 6 år = något överviktig).
Så, nu har jag kommit igång på riktigt!
(V)
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:04Hej,
Idag blev starten under regn.
Sen blev det 10km under små sol. hittade en trevlig 10km slinga i skärholmen idag 😉
Hej,
Idag blev starten under regn.
Sen blev det 10km under små sol. hittade en trevlig 10km slinga i skärholmen idag 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 23:54Jotack, gråväder igen, kom bara några droppar...
Sprang en timme prick, lyckades förflytta mig 12,18 km på den tiden, samt sluta nästan där jag började!
Jotack, gråväder igen, kom bara några droppar...
Sprang en timme prick, lyckades förflytta mig 12,18 km på den tiden, samt sluta nästan där jag började!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 13:53Jag hade egen hare i morse. En liten stund, tills den vek av in i skogen.
Det kändes en del i vaderna på de snabbare partierna. Jag tolkar det som att det gick snabbt.
F ö säger jag som 1/9, 1/10, 1/11, 1/12, 1/1, 1/2, 1/3, 1/4 och 2/5: den här månaden ko
Jag hade egen hare i morse. En liten stund, tills den vek av in i skogen.
Det kändes en del i vaderna på de snabbare partierna. Jag tolkar det som att det gick snabbt.
F ö säger jag som 1/9, 1/10, 1/11, 1/12, 1/1, 1/2, 1/3, 1/4 och 2/5: den här månaden ko
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 14:13Underbart men kort!
Efter några veckors löpvila pga fotsmärta kom jag åter ut i löparspåret i morse. 5 km i härligt väder, helt smärtfri. Förhoppningsvis kan jag upprepa samma sak i morgon! Har längtat efter löpningen!
Underbart men kort!
Efter några veckors löpvila pga fotsmärta kom jag åter ut i löparspåret i morse. 5 km i härligt väder, helt smärtfri. Förhoppningsvis kan jag upprepa samma sak i morgon! Har längtat efter löpningen!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 16:16Riktigt jobbigt faktiskt. Vet inte varför, kanske var jag mentalt seg och allmänt trött... men tycktes bara komma på negativa känslor 😛 haha. Det gjorde ont här, ont där, dålig väg, för mycket sol, för lite sol, jäkla backar... ja, you know. Allt på bara
Riktigt jobbigt faktiskt. Vet inte varför, kanske var jag mentalt seg och allmänt trött... men tycktes bara komma på negativa känslor 😛 haha. Det gjorde ont här, ont där, dålig väg, för mycket sol, för lite sol, jäkla backar... ja, you know. Allt på bara
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 20:01Kändes fint bortsett från hälsenorna som fortfarande spökar lite. Nytt PB med ca 7 minuter på det kuperade 18km-spåret här hemma.
18,86km@1:43:54 🙂
Kändes fint bortsett från hälsenorna som fortfarande spökar lite. Nytt PB med ca 7 minuter på det kuperade 18km-spåret här hemma.
18,86km@1:43:54 🙂