Quote from Jonny Persson on 22 May 2011, 16:55Dagens pass var i sanningens namn rätt vidrigt. Glädjeämnet var att jag höll på att krocka med två älgar. När jag var 15 meter från dom så upptäckte dom mig och rusade i varsin riktning. Försökte smyga ikapp den ena men han var snabbare än vad jag var.
Dagens pass var i sanningens namn rätt vidrigt. Glädjeämnet var att jag höll på att krocka med två älgar. När jag var 15 meter från dom så upptäckte dom mig och rusade i varsin riktning. Försökte smyga ikapp den ena men han var snabbare än vad jag var.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 18:17Brunnsviken runt i härligt väder! Brunnsviken har snabbt blivit min favorit soliga dagar.
Brunnsviken runt i härligt väder! Brunnsviken har snabbt blivit min favorit soliga dagar.
Quote from Susan Hartley on 22 May 2011, 18:49Hyfsat kändes det idag. Så här tio dagar efter starten på en efterhängsen förkylning så kunde jag springa ett ordentligt pass, 14 km varav 3+2+1 km i marafart. Eftersom jag ännu inte är helt bra (täta bihålor och astma) kändes marafarten ganska mycket job
Hyfsat kändes det idag. Så här tio dagar efter starten på en efterhängsen förkylning så kunde jag springa ett ordentligt pass, 14 km varav 3+2+1 km i marafart. Eftersom jag ännu inte är helt bra (täta bihålor och astma) kändes marafarten ganska mycket job
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2011, 19:25Nästan 5km med fru och son. Skogsstigar. Sonen barfota! Han sprang riktigt fort. Härligt med en skogstur!
Nästan 5km med fru och son. Skogsstigar. Sonen barfota! Han sprang riktigt fort. Härligt med en skogstur!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:05Jag gick på en 9 km promenad idag eftersom jag kände mig stel efter varvet. Hela tiden tänkte jag att jag vill springa istället. Det får bli en liten runda imorgon istället.
Jag gick på en 9 km promenad idag eftersom jag kände mig stel efter varvet. Hela tiden tänkte jag att jag vill springa istället. Det får bli en liten runda imorgon istället.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:40Halvmara i Rocklundaskogens femma. Fyra varv plus en extra drygbacke blev det... Man kan ju inte vara sämre än alla hjältar i Göteborg?
Halvmara i Rocklundaskogens femma. Fyra varv plus en extra drygbacke blev det... Man kan ju inte vara sämre än alla hjältar i Göteborg?
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 14:27Svettigt och blåsigt intervallpass, tog visst i lite väl mkt ... Funderar på om jag ska cykla lite nu ... eller simma ...
Svettigt och blåsigt intervallpass, tog visst i lite väl mkt ... Funderar på om jag ska cykla lite nu ... eller simma ...
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 14:43Gårdagens pass var rätt ok.. Dryga milen i fullt ösregn.. VAr ingen trängsel ute iaf.. 🙂
Gårdagens pass var rätt ok.. Dryga milen i fullt ösregn.. VAr ingen trängsel ute iaf.. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 17:01Världsklass.
Världsklass.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 20:28Lugnt kort pass, känndes bra inför lördag
Lugnt kort pass, känndes bra inför lördag