Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass var i sanningens namn rätt vidrigt. Glädjeämnet var att jag höll på att krocka med två älgar. När jag var 15 meter från dom så upptäckte dom mig och rusade i varsin riktning. Försökte smyga ikapp den ena men han var snabbare än vad jag var.

Brunnsviken runt i härligt väder! Brunnsviken har snabbt blivit min favorit soliga dagar.

Hyfsat kändes det idag. Så här tio dagar efter starten på en efterhängsen förkylning så kunde jag springa ett ordentligt pass, 14 km varav 3+2+1 km i marafart. Eftersom jag ännu inte är helt bra (täta bihålor och astma) kändes marafarten ganska mycket job

Nästan 5km med fru och son. Skogsstigar. Sonen barfota! Han sprang riktigt fort. Härligt med en skogstur!

Jag gick på en 9 km promenad idag eftersom jag kände mig stel efter varvet. Hela tiden tänkte jag att jag vill springa istället. Det får bli en liten runda imorgon istället.

Halvmara i Rocklundaskogens femma. Fyra varv plus en extra drygbacke blev det... Man kan ju inte vara sämre än alla hjältar i Göteborg?

Svettigt och blåsigt intervallpass, tog visst i lite väl mkt ... Funderar på om jag ska cykla lite nu ... eller simma ...

Gårdagens pass var rätt ok.. Dryga milen i fullt ösregn.. VAr ingen trängsel ute iaf.. 🙂

Världsklass.

Lugnt kort pass, känndes bra inför lördag