Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:34Det gick undan, pers på min 5 km runda. Säkert inte snabbt med era mått mätt men jag försökte trycka fram höfterna som jag såg Malin Ewerlöf coacha Tore på Youtube. Stolt som en tupp 😉
Det gick undan, pers på min 5 km runda. Säkert inte snabbt med era mått mätt men jag försökte trycka fram höfterna som jag såg Malin Ewerlöf coacha Tore på Youtube. Stolt som en tupp 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:15Bra jobbat alla duktiga löpare, sprintare, skubbare, lufsare och motionärer! Vi förtjänar en applåd! Klappklappklapp 🙂
Dagens 14 k gick galant, lite kallt faktiskt, annars ok
Bra jobbat alla duktiga löpare, sprintare, skubbare, lufsare och motionärer! Vi förtjänar en applåd! Klappklappklapp 🙂
Dagens 14 k gick galant, lite kallt faktiskt, annars ok
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 14:09Tjohoo! Nytt långdistans-PB dvs 20km@sub120 🙂
Tjohoo! Nytt långdistans-PB dvs 20km@sub120 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 14:42Varmt i skogen, snålblåst utanför ... Svårt hålla rätt tempo på högfartdelen.
Varmt i skogen, snålblåst utanför ... Svårt hålla rätt tempo på högfartdelen.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 16:15Bra. För första gången lyckades jag (nästan) hålla riktigt lugnt tempo i 6,8 km. Sprang 6 km igår i tröskelfart och ville verkligen ta det lugnt idag. Funkade fint förutom sista 500 då jag bara var tvungen att spurta lite.
Bra. För första gången lyckades jag (nästan) hålla riktigt lugnt tempo i 6,8 km. Sprang 6 km igår i tröskelfart och ville verkligen ta det lugnt idag. Funkade fint förutom sista 500 då jag bara var tvungen att spurta lite.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 20:24Skönt pass i tröskelfart idag. Vi skulle hålla runt 3:50-tempo i 2x1500m och det kändes lätt. Nu är man laddad för Varvet! (t+)
Skönt pass i tröskelfart idag. Vi skulle hålla runt 3:50-tempo i 2x1500m och det kändes lätt. Nu är man laddad för Varvet! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 20:49Ett skönt Jogg-Cross pass i sommarfagra Tinnerö.
Ett skönt Jogg-Cross pass i sommarfagra Tinnerö.
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2011, 21:57Milspåret på Kungliga Djurgården. Vaderna vibrerar fortfarande...
Inte så fort som jag hoppades men så fort som jag trodde... Ändå ett bra formbesked eftersom banan var ganska jobbig!
Milspåret på Kungliga Djurgården. Vaderna vibrerar fortfarande...
Inte så fort som jag hoppades men så fort som jag trodde... Ändå ett bra formbesked eftersom banan var ganska jobbig!
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:20Ett pass då jag käkade kopiösa mängder knott och mygg och där jag oroade mig konstant för att vaden skulle ge upp.
Ett pass då jag käkade kopiösa mängder knott och mygg och där jag oroade mig konstant för att vaden skulle ge upp.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 12:22Fyra brödrostar.
Fyra brödrostar.