Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:59Provade nästan-barfota-köret. Kändes kul o annorlunda.
Undrar hur fossingarna mår imorgon?
Provade nästan-barfota-köret. Kändes kul o annorlunda.
Undrar hur fossingarna mår imorgon?
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 22:096x800 m på löparbana, skööönt väder me sol i ögon å sinne
/G
6x800 m på löparbana, skööönt väder me sol i ögon å sinne
/G
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 23:41Christina: Om fossingarna mår bra nu mår de antagligen bra imorgon. Vaderna däremot är en annan femma. 😉
Christina: Om fossingarna mår bra nu mår de antagligen bra imorgon. Vaderna däremot är en annan femma. 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 11:50I går 5,7 kilometer med 4,03 km/h . Början kändes trögt men lossnade efter halva sträckan då var det bara rulla fram. Försökte tänka tekniken uppför och nerför backar och annars också kropps hållningen. 🙂
I går 5,7 kilometer med 4,03 km/h . Början kändes trögt men lossnade efter halva sträckan då var det bara rulla fram. Försökte tänka tekniken uppför och nerför backar och annars också kropps hållningen. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 12:39(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 15:40Härligt, 12 km i solsken!
Härligt, 12 km i solsken!
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2011, 15:42Härligt, 11km i solsken 🙂 Fast benen kändes lite trötta fortfarande efter förrgårs Milspåret!
Härligt, 11km i solsken 🙂 Fast benen kändes lite trötta fortfarande efter förrgårs Milspåret!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:25Härlig, 9,33km i solsken! 🙂
Nytt PB och allt... kanske dumt så här tätt inpå Scaniamilen men jag kunde fasen inte hålla mig :/
Härlig, 9,33km i solsken! 🙂
Nytt PB och allt... kanske dumt så här tätt inpå Scaniamilen men jag kunde fasen inte hålla mig :/
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:51Som vanligt, 11km i solsken..
Som vanligt, 11km i solsken..
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 16:5217km med läckande ryggsäck (där fick man för att man är snål) Känndes bra trots att jag vart blöt i baken och fick skavsår.
Mia: jag tror att du skall försöka att stärka musklerna runt knät, prova utfall, fick jag tips om när jag hade liknande problem.
17km med läckande ryggsäck (där fick man för att man är snål) Känndes bra trots att jag vart blöt i baken och fick skavsår.
Mia: jag tror att du skall försöka att stärka musklerna runt knät, prova utfall, fick jag tips om när jag hade liknande problem.