Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 20:42Tuggade knott o mygg på en annars skön skogstur.
Benen var oerhört lätta. Känns kanon inför maran.
Är nog rödbetsjuicen som gick rätt ut i mitokondrierna 🙂
Tuggade knott o mygg på en annars skön skogstur.
Benen var oerhört lätta. Känns kanon inför maran.
Är nog rödbetsjuicen som gick rätt ut i mitokondrierna 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 23:39Riktigt finfint. 5 km före crossfitpass på gymmet. Lite snålt med tid, så det var till att vräka på med mina mått mätt... 2,5 km motvind, resten medvid.
Nytt rekord blev det, 22:21!
Riktigt finfint. 5 km före crossfitpass på gymmet. Lite snålt med tid, så det var till att vräka på med mina mått mätt... 2,5 km motvind, resten medvid.
Nytt rekord blev det, 22:21!
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 12:56Så skönt i solskenet.
Kände av gårdagens cykeltur, upptäckte några nya muskelfästen i magen 😉
Så skönt i solskenet.
Kände av gårdagens cykeltur, upptäckte några nya muskelfästen i magen 😉
Quote from Jonny Persson on 26 May 2011, 14:37Kändes som om jag hade käkat dunderhonung idag. (V)
Kändes som om jag hade käkat dunderhonung idag. (V)
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 18:11fem kilometer på eljuspåret med tiden 18:25. Sommarens snabbaste runda på Isovaara berget. Intervallerna börjar ge effekt! 🙂
fem kilometer på eljuspåret med tiden 18:25. Sommarens snabbaste runda på Isovaara berget. Intervallerna börjar ge effekt! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:16Kutade Scaniamilen och trillade in sub50 vilket jag är kanonnöjd med även om det känns i hälsenorna nu 🙂
Kutade Scaniamilen och trillade in sub50 vilket jag är kanonnöjd med även om det känns i hälsenorna nu 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:41Grymt! 9,5km@4:50-fart med snittpuls på 139. Avslutade med 4*250m tempohållningsintervaller i lördagens tänkta marafart....
Känns att man är formtoppad (t+)
Grymt! 9,5km@4:50-fart med snittpuls på 139. Avslutade med 4*250m tempohållningsintervaller i lördagens tänkta marafart....
Känns att man är formtoppad (t+)
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 12:12Återhämtningspass, lite lugnt ... Rätt bra för att vara dagen efter.
Återhämtningspass, lite lugnt ... Rätt bra för att vara dagen efter.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 12:47Riktigt härligt! Nytt PB på 10 km, visserligen första gången jag stått på lite mer under 10 km utomhus på bra länge...
Grått och trist, men riktigt bra löparväder!
Riktigt härligt! Nytt PB på 10 km, visserligen första gången jag stått på lite mer under 10 km utomhus på bra länge...
Grått och trist, men riktigt bra löparväder!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 21:22Drygt 11 km längs kusten, i behagligt tempo och väder. Bästa fredags-after worken!!
Drygt 11 km längs kusten, i behagligt tempo och väder. Bästa fredags-after worken!!