Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 08:45Efter lååång tids vila från löpning pga skada så känns det fantastiskt att komma ut och jogga igen! Njuter av varje steg!!!!!
Efter lååång tids vila från löpning pga skada så känns det fantastiskt att komma ut och jogga igen! Njuter av varje steg!!!!!
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 11:14Dagens pass kändes förvirrande!
Den 30 april i år drog jag på mig metatarsalgi (smärta under främre fotdynan) på vä fot pga överbelastning kombinerat med mer eller mindre obefintliga fettkuddar under främre trampdynorna. Har efter aktiv vila i en vecka
Dagens pass kändes förvirrande!
Den 30 april i år drog jag på mig metatarsalgi (smärta under främre fotdynan) på vä fot pga överbelastning kombinerat med mer eller mindre obefintliga fettkuddar under främre trampdynorna. Har efter aktiv vila i en vecka
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 13:1524km i lugnt tempo med en irriterande blånagel och två blåsor som resultat. Kanske inte så oväntat eftersom jag endast sprungit en gång tidigare i dessa nya skor.
24km i lugnt tempo med en irriterande blånagel och två blåsor som resultat. Kanske inte så oväntat eftersom jag endast sprungit en gång tidigare i dessa nya skor.
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 17:225 härliga km längs havet i Medulin, Kroatien. Regningt o syrerikt 😉 lätt att andas.
5 härliga km längs havet i Medulin, Kroatien. Regningt o syrerikt 😉 lätt att andas.
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 17:30Tungt pass på ca 30km genom ett gråkallt Stockholm. Kärde ungefär samma pass för 2-3 veckor sen då solen sken och det var så mycket trevligare på alla sätt.
Men nu är långpassen över på ett tag och det firar jag med en vilodag!
Tungt pass på ca 30km genom ett gråkallt Stockholm. Kärde ungefär samma pass för 2-3 veckor sen då solen sken och det var så mycket trevligare på alla sätt.
Men nu är långpassen över på ett tag och det firar jag med en vilodag!
Quote from Jonny Persson on 15 May 2011, 17:53Äntligen fick jag springa Dödens Runda igen. 2½ timme kärlek i rätt bra fart. Avslutades med nedvarvning på Max. Jädrar vad skönt det var att det hade kommit lite regn för nu kunde jag andas igen.
Det firar jag med en vilodag!
Äntligen fick jag springa Dödens Runda igen. 2½ timme kärlek i rätt bra fart. Avslutades med nedvarvning på Max. Jädrar vad skönt det var att det hade kommit lite regn för nu kunde jag andas igen.
Det firar jag med en vilodag!
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 18:245 km för att känna lite på distansen (blev ju inget grabbhalvan i torsdags). Kändes rätt bra. Lite svalare än tidigare i veckan.
5 km för att känna lite på distansen (blev ju inget grabbhalvan i torsdags). Kändes rätt bra. Lite svalare än tidigare i veckan.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 15:10Lätt och fin 3 km lätt morgonlöpning, men som vanligt svårt att hälla ner farten ... suck.
Lätt och fin 3 km lätt morgonlöpning, men som vanligt svårt att hälla ner farten ... suck.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:08Bra fart på intervallerna, fast det kändes som om högerfoten fattade eld längst ut till höger 🙂 tur att man har Compeed hemma
Bra fart på intervallerna, fast det kändes som om högerfoten fattade eld längst ut till höger 🙂 tur att man har Compeed hemma
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:20Dagens pass kändes långt.
Dagens pass kändes långt.