Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

2 försommarvarma varv runt djurgårdsbrunnskanalen.. vart väldigt glad när jag hittade en fungerande dryckesfontän så där kommer det springas en del i sommar!

Gubbens ben bär bra för tillfället, farten finns ju där! Grym snabbdistans idag, å vädret undrar någon? KAAANON!
Snart e de marapremiär, längtar
/G

Härligt morgonpass idag, det var 14 grader och sol redan lite efter kl 6 🙂 blev lite backträning varvat med distans inne på ett grönområde

Alldeles utmärkt. Morgonpass, under +10 i skuggan iaf, ute i skogen. Sprang iofs fortare än jag "skulle" - och skrämde två på morgonpromenad, så jag sprang tydligen hyfsat tyst (H) - men det flöt på.

Vilket härligt väder det är ute.

Precis tillbaka efter 5 varv i det kuperade 2,7km-spåret vid Gröndal i Södertälje. Totalt 13,5km i långdistanstempo dvs runt 6:40min/km.

Riktigt skönt att kunna öka på distansen lite igen 🙂

Det blev en oplanerad kvällsrunda. Solen lyste och jag kände verkligen att jag var tvungen att passa på innan vädret blir sämre.
Rudan gick bra, 5,55km på 25:13. På hastighet för mig :)(t+)

Efter en dags tråkigt plugg så hade jag massa frustration i kroppen. Sprang milen på personbästa (46:30) och jag va härligt trött efter 🙂

Helt underbart!
Jag klarade mer än jag trodde, snabbare än vad jag trodde! Jag känner mig stolt över mig själv, vilket är viktigt som nybörjare!
Fin liten tur, såg en räv och svalde tre flygfän.
Men det bästa var ändå på vägen hem, när jag joggade ner lit

Underbart skönt ute i morse. Trots trötta ben så var kroppen glad och blev ännu gladare när den fick sig ett bad som avslutning på rundan!

Galning! 🙂

Jag hade ett ovanligt bra pass i morse (07:30 - väldigt tidigt att springa för mig)

Lyckades öka farten varenda km (utom en i mitten) under nästan 9km!