Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 14:4419km i härligt solsken, inte för varmt bara sådär härligt lagom 🙂
19km i härligt solsken, inte för varmt bara sådär härligt lagom 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 16:46Långt och varmt, min första halvmara:/
Långt och varmt, min första halvmara:/
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:10TUNGT!!!!
TUNGT!!!!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:41Ett pass dan efter en tävling är alltid speciellt. 10 km igår, 20 km i bra väder idag men i kraftig blåst, det känns segt. Det var kanske lite för långt
Ett pass dan efter en tävling är alltid speciellt. 10 km igår, 20 km i bra väder idag men i kraftig blåst, det känns segt. Det var kanske lite för långt
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 08:55Gårdagens pass var med försiktighet. Andra passet efter en veckas vila och valdet att köra ett kortare kombipass i terräng med cykling. Var varmt, men kändes bra! 4km cykel+2km löpning+4km cykel.
Kändes rätt rejält i benhinnorna fortfarande och det tar
Gårdagens pass var med försiktighet. Andra passet efter en veckas vila och valdet att köra ett kortare kombipass i terräng med cykling. Var varmt, men kändes bra! 4km cykel+2km löpning+4km cykel.
Kändes rätt rejält i benhinnorna fortfarande och det tar
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 10:34Långsam jogg i 30 min, stelt att komma igång, men sedan OK. Skönt med morgonsvalka - Värmen är på väg! 🙁
Långsam jogg i 30 min, stelt att komma igång, men sedan OK. Skönt med morgonsvalka - Värmen är på väg! 🙁
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 10:41Lugn en mil pass med sonen (mig lång pass) i gamla järnvägs spår och tillbaka. sista kilometer var lite snabbare när sonen kunde inte låta bli att öka farten. 🙂
Lugn en mil pass med sonen (mig lång pass) i gamla järnvägs spår och tillbaka. sista kilometer var lite snabbare när sonen kunde inte låta bli att öka farten. 🙂
Quote from Jonny Persson on 9 May 2011, 12:33Äntligen är värmen här. Väntade ut morgonsvalkan och stack ut när temperaturen började närma sig 20 grader i skuggan. Shorts, lätta skor, solglasögon och bar överkropp gjorde att det blev fartlek i stället för jogg. Avslutade med att ta ett dopp nere vid
Äntligen är värmen här. Väntade ut morgonsvalkan och stack ut när temperaturen började närma sig 20 grader i skuggan. Shorts, lätta skor, solglasögon och bar överkropp gjorde att det blev fartlek i stället för jogg. Avslutade med att ta ett dopp nere vid
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 13:02Nere vid bryggan? Har du sjötomt?
Nere vid bryggan? Har du sjötomt?
Quote from Jonny Persson on 9 May 2011, 13:06Inte sjötomt men jag bor väldigt nära sjön så det passar bra att avsluta nere vid bryggan.
Inte sjötomt men jag bor väldigt nära sjön så det passar bra att avsluta nere vid bryggan.