Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

16,11km på 89min, riktigt nöjd!

Dagens pass var inte kul.
I början kändes allting hur lätt som helst och jag funderade på att köra 8km istället för 6 km. Sedan satte i vädret igång. Stekhet sol varvades med kraftig motvind och snöblandat regn rakt i fejset.
Kändes som att jag var med i

Kamrater! Upp med humöret, idag har ju för f-n snön fallit tillsammans med någons ambitionsnivå! 😉 En Timo Lahtinen, 12 k 6 min/k skönt löparväder på kvällen på Liiiidingö
/G

Tre plusgrader kändes riktigt skönt när man väl fick på sig understället och tightsen igen.

Underbart! 😀
Samma tid som mitt PB på 5km med lägre puls och mindre ansträngning, var bara ute på en skön runda men kom hem och såg att tiden var så bra.
Är glad

Riktigt tufft snabbdistanspass idag, men solen lyser, cyklister, hundar, hundägare, löpare, promenister och bilar i PERFEKT symbios
9k 47 min inkl 2,5 k uppjogg å 2,5 k nerjogg
Ajj lajjk 🙂

Äntligen! Äntligen så börjar det lossna med de nya skorna och det nya löpsteget (håller på att ändra från hälrullande till framfota). Skulle ta ett lugnt pass efter jobbet och det hela slutade med ett nytt PB på "Lidarundan" dvs 9,43km på 48:28.

Jag slo

Dagens löpning var så bra!!
Har hittills bara sprungit 6 km, men satsade större idag och testade 8 och klarade det!
Mitt mål från och med förra sommaren var att inom ett år springa en mil och det känns som att jag är på god väg.
Halvmaran nästa sommar!!

Lite jobbigt, 10 km temporehab i "terräng" ...

Halva passet gjort=cykling till jobbet. 1.40 kanske.