Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:05En halvmara blev det visst i solskenet på Öland. En svag bris från "havet" och underbar natur. Skog full av sippor i alla färger och det karga Alvaret... och Blåkulla utanför kusten dagen till ära.
En halvmara blev det visst i solskenet på Öland. En svag bris från "havet" och underbar natur. Skog full av sippor i alla färger och det karga Alvaret... och Blåkulla utanför kusten dagen till ära.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 10:04"Långt" morgonpass utmed vattnet, Vackert och faktiskt inte särskilt tungt (för lite backar antar jag 😉 )
"Långt" morgonpass utmed vattnet, Vackert och faktiskt inte särskilt tungt (för lite backar antar jag 😉 )
Quote from paceUP! on 25 April 2011, 13:5322km runt brunnsviken och ut över norra djurgården, å säger precis som Gunnar en mara är nog väldigt lång 🙂
Men för första gången lyckades jag hålla ner farten (är mästare på att springa om alla och helt plötsligt fortsätter jag i samma fart) ca 6min t
22km runt brunnsviken och ut över norra djurgården, å säger precis som Gunnar en mara är nog väldigt lång 🙂
Men för första gången lyckades jag hålla ner farten (är mästare på att springa om alla och helt plötsligt fortsätter jag i samma fart) ca 6min t
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 14:31Barfotapremiär för året, hur skönt som helst. En halvmil i solen var precis vad jag och mina fötter behövde.
Barfotapremiär för året, hur skönt som helst. En halvmil i solen var precis vad jag och mina fötter behövde.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 09:29Idag vilar jag och ska "shoppa" med Lillan 😉
Idag vilar jag och ska "shoppa" med Lillan 😉
Quote from Jonny Persson on 26 April 2011, 10:34Dryga milen i skogen avslutades med ett bad i sjön. Det blir faktiskt inte bättre än så.
Dryga milen i skogen avslutades med ett bad i sjön. Det blir faktiskt inte bättre än så.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:49Körde mitt hårdaste pass - o bästa! med Rubin McRae idag- 11 x 400 m intervaller
http://ansofisticated.blogspot.com
ENDORFINER I MASSOR- kan nästan dela med mig! 🙂 (L)
Körde mitt hårdaste pass - o bästa! med Rubin McRae idag- 11 x 400 m intervaller
http://ansofisticated.blogspot.com
ENDORFINER I MASSOR- kan nästan dela med mig! 🙂 (L)
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 23:08Återigen fantastiskt väder, vindstilla, + 10-12 tuff snabbdistans med (med mina mått mätt) rask takt på fartdelen, Rrrrrrrrrrr
Nu känns det bra i dom gamla påkarna, gubben kan än 🙂
Chockade kroppen med ett isbad efteråt, njutningen av detta kan ju di
Återigen fantastiskt väder, vindstilla, + 10-12 tuff snabbdistans med (med mina mått mätt) rask takt på fartdelen, Rrrrrrrrrrr
Nu känns det bra i dom gamla påkarna, gubben kan än 🙂
Chockade kroppen med ett isbad efteråt, njutningen av detta kan ju di
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 08:31Drygt 17km i sub maratempo (5:10) och jag kände mig stark hela vägen!
Drygt 17km i sub maratempo (5:10) och jag kände mig stark hela vägen!
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 10:32Jämn lugn tempo med gamla järnvägsspår till Ruskola backen och tillbaka hem. Det blir 7 kilometer och tiden 30:44. Det kändes rejält kallt .Klockan var 20,00 kväll då det var inte konstigt. Ska hah handskar nästa gång. Annars kändes bra och lätt. 🙂
Jämn lugn tempo med gamla järnvägsspår till Ruskola backen och tillbaka hem. Det blir 7 kilometer och tiden 30:44. Det kändes rejält kallt .Klockan var 20,00 kväll då det var inte konstigt. Ska hah handskar nästa gång. Annars kändes bra och lätt. 🙂