Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

En halvmara blev det visst i solskenet på Öland. En svag bris från "havet" och underbar natur. Skog full av sippor i alla färger och det karga Alvaret... och Blåkulla utanför kusten dagen till ära.

"Långt" morgonpass utmed vattnet, Vackert och faktiskt inte särskilt tungt (för lite backar antar jag 😉 )

22km runt brunnsviken och ut över norra djurgården, å säger precis som Gunnar en mara är nog väldigt lång 🙂

Men för första gången lyckades jag hålla ner farten (är mästare på att springa om alla och helt plötsligt fortsätter jag i samma fart) ca 6min t

Barfotapremiär för året, hur skönt som helst. En halvmil i solen var precis vad jag och mina fötter behövde.

Idag vilar jag och ska "shoppa" med Lillan 😉

Dryga milen i skogen avslutades med ett bad i sjön. Det blir faktiskt inte bättre än så.

Körde mitt hårdaste pass - o bästa! med Rubin McRae idag- 11 x 400 m intervaller

http://ansofisticated.blogspot.com

ENDORFINER I MASSOR- kan nästan dela med mig! 🙂 (L)

Återigen fantastiskt väder, vindstilla, + 10-12 tuff snabbdistans med (med mina mått mätt) rask takt på fartdelen, Rrrrrrrrrrr
Nu känns det bra i dom gamla påkarna, gubben kan än 🙂
Chockade kroppen med ett isbad efteråt, njutningen av detta kan ju di

Drygt 17km i sub maratempo (5:10) och jag kände mig stark hela vägen!

Jämn lugn tempo med gamla järnvägsspår till Ruskola backen och tillbaka hem. Det blir 7 kilometer och tiden 30:44. Det kändes rejält kallt .Klockan var 20,00 kväll då det var inte konstigt. Ska hah handskar nästa gång. Annars kändes bra och lätt. 🙂