Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Idag var det inge kul alls. Tungt och plågsamt i 7,5 km.

Tanken var att springa > 10 km, men jag glömde ta några doser brycanyl, så det blev bara 5,4 km till slut och lite styrketräning på det sedan istället...
Kanonfint väder att springa i var det!

Det blev 27km och fram till halvmarathon kändes det bra, sedan tyngre. Men så fungerar man väl.....!

Drygt 11 km i underbart väder. Kändes väldans bra! Nu blir det en sen frukost 🙂

16 km idag på morgonen i lagom tempo. Konditionsmässigt, kanonbra men benen känns det i fortfarande. Å andra sidan, mitt längsta pass på 10 år och jag överlevde! 🙂 Nu ska jag bara få upp farten..

Dagens pass kändes alldeles för bra! Istället för planerade 10 km i nya skorna så blev det 15 km. Följden är öm metatarsophalangealled på "pektån". Jag som verkligen försökt besinna mina lustar, men idag åkte jag dit... (t-)
Hoppas bara att det går över s

25km, Startade i solsken sen kom det en massa måln, lite regn och blåst. Passade på att göra lite gymnastiska övningar när det var broöppning. Skönt pass i lagom tempo.

Tjolululu, årslängsta (hv), 30k lite drygt 6 tempo i sällskap med Martin, najs lite kännning framsida lår efter 27,5 (lång nerför) annars kanon
Rrrrrrrrr
/G

Knappt 32 km, Edsviken runt + Brunnsviken runt men fartökning sista 10km. Lite för kallt för min smak.
Blev nästan nersprungen av eliten i Danderydsloppet som råkade passera just då vi sprang förbi Mörby. De flesta flåsade inte alls? Borde man inte ligga

Peter: Det beror på om man är ute efter att minimera tidsåtgången eller placeringssiffran. Om det senare, och man har en bra spurt/överväxel, så kan det löna sig att ta det lugnt när alla andra gör det. Har du aldrig sett en masstartsfemmil?

Själv körde