Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 13:20Idag var det inge kul alls. Tungt och plågsamt i 7,5 km.
Idag var det inge kul alls. Tungt och plågsamt i 7,5 km.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 18:44Tanken var att springa > 10 km, men jag glömde ta några doser brycanyl, så det blev bara 5,4 km till slut och lite styrketräning på det sedan istället...
Kanonfint väder att springa i var det!
Tanken var att springa > 10 km, men jag glömde ta några doser brycanyl, så det blev bara 5,4 km till slut och lite styrketräning på det sedan istället...
Kanonfint väder att springa i var det!
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 18:46Det blev 27km och fram till halvmarathon kändes det bra, sedan tyngre. Men så fungerar man väl.....!
Det blev 27km och fram till halvmarathon kändes det bra, sedan tyngre. Men så fungerar man väl.....!
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 11:51Drygt 11 km i underbart väder. Kändes väldans bra! Nu blir det en sen frukost 🙂
Drygt 11 km i underbart väder. Kändes väldans bra! Nu blir det en sen frukost 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 15:0316 km idag på morgonen i lagom tempo. Konditionsmässigt, kanonbra men benen känns det i fortfarande. Å andra sidan, mitt längsta pass på 10 år och jag överlevde! 🙂 Nu ska jag bara få upp farten..
16 km idag på morgonen i lagom tempo. Konditionsmässigt, kanonbra men benen känns det i fortfarande. Å andra sidan, mitt längsta pass på 10 år och jag överlevde! 🙂 Nu ska jag bara få upp farten..
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 15:06Dagens pass kändes alldeles för bra! Istället för planerade 10 km i nya skorna så blev det 15 km. Följden är öm metatarsophalangealled på "pektån". Jag som verkligen försökt besinna mina lustar, men idag åkte jag dit... (t-)
Hoppas bara att det går över s
Dagens pass kändes alldeles för bra! Istället för planerade 10 km i nya skorna så blev det 15 km. Följden är öm metatarsophalangealled på "pektån". Jag som verkligen försökt besinna mina lustar, men idag åkte jag dit... (t-)
Hoppas bara att det går över s
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 16:0425km, Startade i solsken sen kom det en massa måln, lite regn och blåst. Passade på att göra lite gymnastiska övningar när det var broöppning. Skönt pass i lagom tempo.
25km, Startade i solsken sen kom det en massa måln, lite regn och blåst. Passade på att göra lite gymnastiska övningar när det var broöppning. Skönt pass i lagom tempo.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 16:52Tjolululu, årslängsta (hv), 30k lite drygt 6 tempo i sällskap med Martin, najs lite kännning framsida lår efter 27,5 (lång nerför) annars kanon
Rrrrrrrrr
/G
Tjolululu, årslängsta (hv), 30k lite drygt 6 tempo i sällskap med Martin, najs lite kännning framsida lår efter 27,5 (lång nerför) annars kanon
Rrrrrrrrr
/G
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 19:45Knappt 32 km, Edsviken runt + Brunnsviken runt men fartökning sista 10km. Lite för kallt för min smak.
Blev nästan nersprungen av eliten i Danderydsloppet som råkade passera just då vi sprang förbi Mörby. De flesta flåsade inte alls? Borde man inte ligga
Knappt 32 km, Edsviken runt + Brunnsviken runt men fartökning sista 10km. Lite för kallt för min smak.
Blev nästan nersprungen av eliten i Danderydsloppet som råkade passera just då vi sprang förbi Mörby. De flesta flåsade inte alls? Borde man inte ligga
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 21:29Peter: Det beror på om man är ute efter att minimera tidsåtgången eller placeringssiffran. Om det senare, och man har en bra spurt/överväxel, så kan det löna sig att ta det lugnt när alla andra gör det. Har du aldrig sett en masstartsfemmil?
Själv körde
Peter: Det beror på om man är ute efter att minimera tidsåtgången eller placeringssiffran. Om det senare, och man har en bra spurt/överväxel, så kan det löna sig att ta det lugnt när alla andra gör det. Har du aldrig sett en masstartsfemmil?
Själv körde