Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 11:46Dagens pass kändes bra då vädret var helt underbart. däremot var benen lite tunga.
Dagens pass kändes bra då vädret var helt underbart. däremot var benen lite tunga.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 15:07Riktigt härlig lunchjogg med några kollegor längs mälarstranden, lite drygt 7,5 km på knappa 40 minuter. Sol och varm.
Mersmak!!
Riktigt härlig lunchjogg med några kollegor längs mälarstranden, lite drygt 7,5 km på knappa 40 minuter. Sol och varm.
Mersmak!!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:02Jag råkade vara i Uppsala i går morse, och körde ett varv runt banan innan första start. Kunne jag hålla samma tempo i fyra varv till hade jag nog kunnat undgå att bli varvad på långa...
Jag råkade vara i Uppsala i går morse, och körde ett varv runt banan innan första start. Kunne jag hålla samma tempo i fyra varv till hade jag nog kunnat undgå att bli varvad på långa...
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 18:12VARMT. Gjorde tvåtimmarspass och solen sken och det var försommar ... elelr ngt. Hade på mig långa tajts och tröja ... funderade på capris men tänkte det är ju långpass, funderade på att springa utan väst, men det är ju så bra med fickor ... och jag var r
VARMT. Gjorde tvåtimmarspass och solen sken och det var försommar ... elelr ngt. Hade på mig långa tajts och tröja ... funderade på capris men tänkte det är ju långpass, funderade på att springa utan väst, men det är ju så bra med fickor ... och jag var r
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 18:33I går med Sonen 4,32 km Runda (byn rund) Snabbaste i den här våren. Med tiden 17:58. Kändes härligt! 🙂
I går med Sonen 4,32 km Runda (byn rund) Snabbaste i den här våren. Med tiden 17:58. Kändes härligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 17:08Eftersom det är långfredagen idag blev det ett "golgatepass", dvs. en pina och ett slit.
Nu blev det inte någon större pina, men väl drygt 35.5 km vilket är årslängsta för mig.
Eftersom det är långfredagen idag blev det ett "golgatepass", dvs. en pina och ett slit.
Nu blev det inte någon större pina, men väl drygt 35.5 km vilket är årslängsta för mig.
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 17:12Fruktansvärt! 34km i 23c, vätskebrist och solsting eller nått. Mådde som en bakfull när jag var klar... (t-)
Fruktansvärt! 34km i 23c, vätskebrist och solsting eller nått. Mådde som en bakfull när jag var klar... (t-)
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 07:36Vad långt ni springer! För mig bjöd Långfredagen på ett 19 km-pass med start Huddinge C och lite snirkligt in till Söder. Sol och perfekt temp! Vid 17 km blev det riktigt jobbigt och det kändes som att det skulle gått fortare om jag försökt gå istället fö
Vad långt ni springer! För mig bjöd Långfredagen på ett 19 km-pass med start Huddinge C och lite snirkligt in till Söder. Sol och perfekt temp! Vid 17 km blev det riktigt jobbigt och det kändes som att det skulle gått fortare om jag försökt gå istället fö
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:53Årslängsta, med 21,8 k, inser att marathon är lååångt, men det e nu pannbenet kommer väl till pass!
Njöt faktiskt i solskenet på Liiidingö 🙂
Årslängsta, med 21,8 k, inser att marathon är lååångt, men det e nu pannbenet kommer väl till pass!
Njöt faktiskt i solskenet på Liiidingö 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:48Rekordlångt pass på 35km med 10km fartökning där jag kände mig stark hela vägen. Massor med folk runt Brunnsviken och på Kungsholmen (som vanligt).
Nu börjar maran kännas överkomlig!
Rekordlångt pass på 35km med 10km fartökning där jag kände mig stark hela vägen. Massor med folk runt Brunnsviken och på Kungsholmen (som vanligt).
Nu börjar maran kännas överkomlig!