Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass kändes bra då vädret var helt underbart. däremot var benen lite tunga.

Riktigt härlig lunchjogg med några kollegor längs mälarstranden, lite drygt 7,5 km på knappa 40 minuter. Sol och varm.
Mersmak!!

Jag råkade vara i Uppsala i går morse, och körde ett varv runt banan innan första start. Kunne jag hålla samma tempo i fyra varv till hade jag nog kunnat undgå att bli varvad på långa...

VARMT. Gjorde tvåtimmarspass och solen sken och det var försommar ... elelr ngt. Hade på mig långa tajts och tröja ... funderade på capris men tänkte det är ju långpass, funderade på att springa utan väst, men det är ju så bra med fickor ... och jag var r

I går med Sonen 4,32 km Runda (byn rund) Snabbaste i den här våren. Med tiden 17:58. Kändes härligt! 🙂

Eftersom det är långfredagen idag blev det ett "golgatepass", dvs. en pina och ett slit.
Nu blev det inte någon större pina, men väl drygt 35.5 km vilket är årslängsta för mig.

Fruktansvärt! 34km i 23c, vätskebrist och solsting eller nått. Mådde som en bakfull när jag var klar... (t-)

Vad långt ni springer! För mig bjöd Långfredagen på ett 19 km-pass med start Huddinge C och lite snirkligt in till Söder. Sol och perfekt temp! Vid 17 km blev det riktigt jobbigt och det kändes som att det skulle gått fortare om jag försökt gå istället fö

Årslängsta, med 21,8 k, inser att marathon är lååångt, men det e nu pannbenet kommer väl till pass!
Njöt faktiskt i solskenet på Liiidingö 🙂

Rekordlångt pass på 35km med 10km fartökning där jag kände mig stark hela vägen. Massor med folk runt Brunnsviken och på Kungsholmen (som vanligt).
Nu börjar maran kännas överkomlig!