Quote from paceUP! on 8 April 2011, 13:10första rundan inne i lilljanskogen som nu är i princip helt isfri, men jisses vad tungt det var med alla backar efter en vinter med bara löpning på plan mark 🙂
första rundan inne i lilljanskogen som nu är i princip helt isfri, men jisses vad tungt det var med alla backar efter en vinter med bara löpning på plan mark 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 13:46Sprang Sommarutmaningen April i soligt och fint väder. Pb på 5 km faktiskt. Kändes jättebra.
Ett tag kvar till kortärmat men jag sprang i alla fall utan handskar.
Sprang Sommarutmaningen April i soligt och fint väder. Pb på 5 km faktiskt. Kändes jättebra.
Ett tag kvar till kortärmat men jag sprang i alla fall utan handskar.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 17:26provade intervaller för första gången. så himla kul!
provade intervaller för första gången. så himla kul!
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 19:52MNorgonpass i nya skorna lätt och fint ... nja ... innan blåsten vaknat igen.
MNorgonpass i nya skorna lätt och fint ... nja ... innan blåsten vaknat igen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 20:24Byig sidvind på smala spångar med dy under har sin charm 😉 Det luktade ljung och hav (H:)
Byig sidvind på smala spångar med dy under har sin charm 😉 Det luktade ljung och hav (H:)
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 21:1313 härliga km, varav 10 i skogen vid Vallentuna IP, i kvällssol. Löparspåret erbjuder nu bra löpning, äntligen! Det blev så varmt att jackan åkte av, sprang i kortärmat, såååå underbart! (L)
Kram,
Jenny
13 härliga km, varav 10 i skogen vid Vallentuna IP, i kvällssol. Löparspåret erbjuder nu bra löpning, äntligen! Det blev så varmt att jackan åkte av, sprang i kortärmat, såååå underbart! (L)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 17:13Jobbigt! Coopers test 3000m. Man springer så kort sträcka och ändå blir man så sliten av det! 🙂
Jobbigt! Coopers test 3000m. Man springer så kort sträcka och ändå blir man så sliten av det! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 17:30Vad sprang du på för tid kenneth? 🙂
Vad sprang du på för tid kenneth? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 17:4912.13 fick jag. 🙂
12.13 fick jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 19:21distansrekord 50km+.
distansrekord 50km+.