Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 21:53Fartlek, ngt regnigt 8,2 km det kändes finfint, jag e på G!
Fartlek, ngt regnigt 8,2 km det kändes finfint, jag e på G!
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 09:56Bra, ett lagom regn och inte kallt och blåsigt, morgonpass med fåglarna vakna:-) Dock svårt att hålla nere pulsen ... det vanliga mao.
Bra, ett lagom regn och inte kallt och blåsigt, morgonpass med fåglarna vakna:-) Dock svårt att hålla nere pulsen ... det vanliga mao.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 14:26Underbart att vara ute igen efter dagisebola från helvetet! 10km lugn jogg i härligt vårväder.
Underbart att vara ute igen efter dagisebola från helvetet! 10km lugn jogg i härligt vårväder.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 15:37Härligt!
Skogslöpning med inslag av asfalt, 9,4km på 59min (jag vet, långsamt som bara den.. men svårt att hålla någon vidare fart i de eländiga skogspartierna där det var knädjupt med snö :P!)
Tanken för dagens pass var ändå ett lungt och behagligt pas
Härligt!
Skogslöpning med inslag av asfalt, 9,4km på 59min (jag vet, långsamt som bara den.. men svårt att hålla någon vidare fart i de eländiga skogspartierna där det var knädjupt med snö :P!)
Tanken för dagens pass var ändå ett lungt och behagligt pas
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 16:16Lugnt och fint pass. Snöslasket såg värre ut än det var även om jag idag gärna hade velat ha något lite mer vattentätt än 5 mm gummisula och nät på föttterna.
Lugnt och fint pass. Snöslasket såg värre ut än det var även om jag idag gärna hade velat ha något lite mer vattentätt än 5 mm gummisula och nät på föttterna.
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2011, 18:37Träningsförbud ett par dar efter stötvågsbehandlig...gaaah!
Träningsförbud ett par dar efter stötvågsbehandlig...gaaah!
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 19:37Fick 12 underbara kilometrar idag, benen fick välja tempo själva då brukar det bli bäst 😀
Fick 12 underbara kilometrar idag, benen fick välja tempo själva då brukar det bli bäst 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 23:51Uteblivet 🙁
Men jobbpasset blev längre...... 07.00-20.50, det var därför jag inte orkade/hann ut med löparskorna i dag. Dessutom krånglade pendeltåget (#)
Uteblivet 🙁
Men jobbpasset blev längre...... 07.00-20.50, det var därför jag inte orkade/hann ut med löparskorna i dag. Dessutom krånglade pendeltåget (#)
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 08:50Gårdagen pass gick i kraftig blåst.
I medvinden bars man fram t.o.m i uppförbackarna, i motvinden gick det lite tungt och med sidvind blåste det så mycket att benen sprang på varandra.
Lite orolig var man för fallande grenar och träd, och ansiktet liknan
Gårdagen pass gick i kraftig blåst.
I medvinden bars man fram t.o.m i uppförbackarna, i motvinden gick det lite tungt och med sidvind blåste det så mycket att benen sprang på varandra.
Lite orolig var man för fallande grenar och träd, och ansiktet liknan
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 13:088,64 km. 42:29 lugn tempo ,rund byn två gånger. Kändes bra! 🙂
8,64 km. 42:29 lugn tempo ,rund byn två gånger. Kändes bra! 🙂