Quote from Susan Hartley on 2 April 2011, 21:00Första långpasset med inslag av marafart. 27,5 km varav 4x5 km i marafart. Det kändes precis som förväntat - jobbigt! 😉 Men det gav en rejäl boost för självförtroendet att känna att det faktiskt var genomförbart utan att tempot började droppa.
Första långpasset med inslag av marafart. 27,5 km varav 4x5 km i marafart. Det kändes precis som förväntat - jobbigt! 😉 Men det gav en rejäl boost för självförtroendet att känna att det faktiskt var genomförbart utan att tempot började droppa.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 11:28Underbart!
Blommande tussilago intill löparspåret! Ett riktigt härligt vårtecken!
Fjärde rundan för veckan, totalt 53 km under veckan. Lite sliten, men såååå härligt ändå!Kram,
Jenny
Underbart!
Blommande tussilago intill löparspåret! Ett riktigt härligt vårtecken!
Fjärde rundan för veckan, totalt 53 km under veckan. Lite sliten, men såååå härligt ändå!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 13:53Tuff pannbensträning på mitt första 30km långpass. Börjar inse att ett marathon är tufft (#)
Tuff pannbensträning på mitt första 30km långpass. Börjar inse att ett marathon är tufft (#)
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 18:35Vädertjänsten hade lovat 15 grader och sol. Nu var det 5 grader och dimma i stället, men det vart trots det 18 härliga kilometrar. Känndes riktigt bra.
Vädertjänsten hade lovat 15 grader och sol. Nu var det 5 grader och dimma i stället, men det vart trots det 18 härliga kilometrar. Känndes riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 18:4826 km med fartökning till marafart (4-timmars grupp). Kändes väldigt bra, men som vanligt har jag problem med baksidan av låren efter ca 20 km. Å andra sidan kom problemet vid 12 km tidigare... Vädret var behagligt - mulet och +7.
26 km med fartökning till marafart (4-timmars grupp). Kändes väldigt bra, men som vanligt har jag problem med baksidan av låren efter ca 20 km. Å andra sidan kom problemet vid 12 km tidigare... Vädret var behagligt - mulet och +7.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 19:08"Tuff pannbensträning på mitt första 30km långpass. Börjar inse att ett marathon är tufft"
Låter som min dag. 30 km i duggregn. Som tur var hade jag draghjälp av 300 pers de första 21 km.
"Tuff pannbensträning på mitt första 30km långpass. Börjar inse att ett marathon är tufft"
Låter som min dag. 30 km i duggregn. Som tur var hade jag draghjälp av 300 pers de första 21 km.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 19:31Var vi så många som sprang idag?
Var vi så många som sprang idag?
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 19:53Äntligen en löpliknande rörelse igen! Promenad med lufsinslag på grusunderlag. 2:a gången efter op. Värt att fira med kanelbulle å mjölk.
Äntligen en löpliknande rörelse igen! Promenad med lufsinslag på grusunderlag. 2:a gången efter op. Värt att fira med kanelbulle å mjölk.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 21:44"Var vi så många som sprang idag?"
Ja - enligt arrangören. Vi får väl räkna när gruppbilden kommer upp. 😉
"Var vi så många som sprang idag?"
Ja - enligt arrangören. Vi får väl räkna när gruppbilden kommer upp. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 21:47Skönt runt Edsviken med svågern. Snart snö- och isfritt också på strandavsnitten.
Skönt runt Edsviken med svågern. Snart snö- och isfritt också på strandavsnitten.