Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Testade nya pjucken utomhus för första gången igår, det är fortfarande invänjningsrundor som gäller så det blev bara 3,9km men ändå längsta rundan hittils med nya skorna. Kändes helt ok och träningsvärken börjar lägga sig en aning. Ska bli ruggigt skönt a

Testade nyss 3 hyfsat snabba kilometrar på löpbandet med lätt lutning och idag funkade det hyfsat bra trots träningsvärken i vaderna. Tiden stannade på 13:24 vilket är väldigt nära PB-tid för min del. Ska bli spännande att se hur det här utvecklar sig 🙂

Lite kyligt och dragigt, men kände inte av gårdagens övningar så mycket:-)

Kändes skönt att öka på distansen en aning idag så det blev 7km på löpbandet. Längtar tills benen och kroppen är van vid de nya skorna och den nya löpstilen. Inga som helst känningar i benhinnorna efter ändringen vilket är en stor *tumme upp*

längsta pass med en komppis till dett här året. Det blev nio kilometer hälften asfalt och isig grusväg.Lagom mycket backar. Det var också härligt väder,nästan vinstilla. 🙂

13 rätt tunga km runt på norra djurgården.. skulle bli ett lugnt "feel good" pass men premiärmilen har fått mig i trissa upp hastigheten.. dax å börja lugna ner sig lite helt enkelt.

Vart dryga halvmilen idag i skinande sol och ca 5+, kanoners 🙂 Börjar komma igång igen efter ett löpuppehåll, men det går fortfarande tungt som satan, har lagt på mig för mycket muskler för mina knäns bästa (A)

Bra pass, sprang Vinterutmaning och solen sken och vägen var torr. Benen hängde med bra.

Intervallträning på löpband. Jobbigt förstås och lite känningar i mina vader. Skönt efteråt när passet är över iaf. 🙂

Vackert väder, fin känsla 11 km i lugnt tempo ingen smärta! TACKAR