Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 22:28Mitt pass kändes precis lagom. Jag sprang 13 km i ett tempo som var lite högre än vad jag brukar slöspringa i, men samtidigt var det inte särskilt jobbat. Det kändes precis lagom.
Mitt pass kändes precis lagom. Jag sprang 13 km i ett tempo som var lite högre än vad jag brukar slöspringa i, men samtidigt var det inte särskilt jobbat. Det kändes precis lagom.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 11:24Lätt. Skulle springa kort och lätt, och upptäckte det var mkt lättare än det varit hittills att hålla ner pulsen 🙂
Högre fart vid lägre puls (H)
Lätt. Skulle springa kort och lätt, och upptäckte det var mkt lättare än det varit hittills att hålla ner pulsen 🙂
Högre fart vid lägre puls (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 13:58Hej,
Riddarfjärden runt var trevligt. Lite blåsigt men ingen fara.
6km 400m 🙂
Hej,
Riddarfjärden runt var trevligt. Lite blåsigt men ingen fara.
6km 400m 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2011, 14:17Djurgården runt var skönt men blåsigt! (11km)
Djurgården runt var skönt men blåsigt! (11km)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 14:30Visborg - Högklint ToR i sol (med lite dis), cirka 10 grader och friska vindar (i ryggen på hemvägen). En galet vacker runda på vackra dagar som denna - är man uppväxt på Östgötaslätten kan man inte få nog av havsvyer...
16 km i ca 4.30-4-40-tempo.
Säso
Visborg - Högklint ToR i sol (med lite dis), cirka 10 grader och friska vindar (i ryggen på hemvägen). En galet vacker runda på vackra dagar som denna - är man uppväxt på Östgötaslätten kan man inte få nog av havsvyer...
16 km i ca 4.30-4-40-tempo.
Säso
Quote from Jonny Persson on 22 March 2011, 15:14Nu gäller det att utnyttja den snö och is som finns kvar och det gick bra att göra runt delar av TEC-banan. Fascinerande mycket kvar på sina ställen och underbar barmark på andra ställen. Har aldrig sett så kraftig snösmältning i Täby som just idag. Det v
Nu gäller det att utnyttja den snö och is som finns kvar och det gick bra att göra runt delar av TEC-banan. Fascinerande mycket kvar på sina ställen och underbar barmark på andra ställen. Har aldrig sett så kraftig snösmältning i Täby som just idag. Det v
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 15:53Skön runda i Solna. All is borta men en hel del vatten och gegga. Fick gå uppför sista backen för jag sprang nog lite för snabbt från start idag. Endast 3 veckor sedan jag opererades så bäst att ta det väldigt långsamt den närmaste månaden.
Skön runda i Solna. All is borta men en hel del vatten och gegga. Fick gå uppför sista backen för jag sprang nog lite för snabbt från start idag. Endast 3 veckor sedan jag opererades så bäst att ta det väldigt långsamt den närmaste månaden.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 08:12Bra fart på benen när man äntligen kunde springa på barmark (t+)
Inte lika behagligt som i Portugal där det var kortbyxor och bar överkropp vissa dar men man slapp både handskar, mössa och fleece iallafall.
Bra fart på benen när man äntligen kunde springa på barmark (t+)
Inte lika behagligt som i Portugal där det var kortbyxor och bar överkropp vissa dar men man slapp både handskar, mössa och fleece iallafall.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 13:01Träningsvärk Deluxe efter måndagens 3km-runda så idag blev det bara 2km på löpband för att sakta vänja in mig med de nya skorna och det nya löpsteget. Blir att försöka ta det lite easy ett tag framöver.
Totalt har det nu blivit 3st inkörningspass på 2+3
Träningsvärk Deluxe efter måndagens 3km-runda så idag blev det bara 2km på löpband för att sakta vänja in mig med de nya skorna och det nya löpsteget. Blir att försöka ta det lite easy ett tag framöver.
Totalt har det nu blivit 3st inkörningspass på 2+3
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 13:52Blåsigt! Det är vår = det blåser på slätten. Annars häpen över att det gick fort ... bitvis.
Blåsigt! Det är vår = det blåser på slätten. Annars häpen över att det gick fort ... bitvis.