Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Tassade ljudlöst fram i den kritvita nysnön, endast jag och någon enstaka hundägare tycktes vara vaken.
Morgonlöpning i sin bästa form, Vallentuna (förort till Stockholm) i vacker vårvinterskrud. Saknade dock snödropparna och vintergäcken jag sett tidiga

Min andra 10km avklarad på flera år.

Mellan 7km och 9km bara upp tungt 😉

Riktigt bra. Gnistrande snö, sol och torra vägar. Kom upp i mycket högre fart än jag trodde, tempopass. Kanske för mkt, just läst i RW om vådan av att ta ut sig för mkt på träning ...

Skönt skönt skönt, lite halt i skogen, men soooligt (H)

Dåligt helg! Har missat både Tävling och träning sista dagarna. Har fått mag sjuka.Utan mat två tygn men har kunnat dricka allafall. Lördag skulle jag tävla Arcuskampen 400m. och 1500m. hade satsat de båda sträckor och kände mig nog stark att göra bra tid

17km genom hagaparken och norra djurgården, strålande väder och allt från ren asfalt till packad snö till knöglig is til gyttja. . väldigt varierande men härligt 🙂

Jag sprang Två sjöar runt idag, 5.7 km-loppet. Det gick uselt. Jag råkade haka på de snabbaste grabbarna den första kilometern och sprang på tok för fort fram till 2 km där jag fick mer mjölksyra än vad min stackars lekamen kunde hantera.

Sedan gick det

Grattis Johanna till andraplatsen i alla fall!

6.6 km, eller två varv runt kvarteret. Detta var första löpet efter 4 veckors krasslighet, dessutom hade jag laddat med styrkegympa i torsdags och träningsvärken satt kvar idag. Det var jobbigt (underdrift).

Tack Camilla! Det är lite av en tröst i varje fall. Jag sprang verkligen med huvudet under armen idag.