Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Mitt första löppass för i år är gjort. Har tagit lite tid att komma mig ut, då jag inte varit på hugget för att springa, men idag var dagen D!
Underbart härligt, blev 5.73 km på 32 minuter, så det får jag vara nöjd med. Är ju dags för Startmilen den 2 apr

Seg kropp i början efter gårdagens tvåtimmarspass. Släppte efter hand och blev bättre och bättre.

Men viktigast av allt: BARMARK!!

Kändes bra, delvis barmark och bara några få sträckor med is.

PBade milen/vinterutmaningen med 53:46 vilket är 11 minuter snabbare än vinterutmaningen-oktober (V)

"Långpass" i södra Spanien (barmark) - hade lite ont i ena benet ett tag i början men sen gick det utmärkt.

Ni har det bra ni grabbar och tjejer,
barmarken är långt borta här om man vill springa i terrängen :P!

det är väl omkring 1/2-meter i skogen nu bara 😉

Underbart. Solsken och säkert 70% barmark ( fast bara om man höll sig på gångvägar och gator, terrängen ser annorlunda ut) men pinnade på i tre timmar denna gång 🙂

Min första runda runt riddarfjärden. Det var trevligt 🙂
6,87 km

Lite halt södramälarstrand

11,2 km/1h 1min i morgonsolen, kan inte bli bättre. Kändes riktigt skönt i kroppen.

Helt OK, fast jag sprang fortare än jag borde ha gjort ...

Första lilla rundan på en vecka. Orkade inte riktigt vänta ut förkylningen. Återstår att se om jag får anledning att ångra mig...
En mils lätt fartlek. Jag var mest seg i huvudet -- joggade ibland när jag skulle springa, och sprang ibland när jag skulle j