Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 17:49Mitt första löppass för i år är gjort. Har tagit lite tid att komma mig ut, då jag inte varit på hugget för att springa, men idag var dagen D!
Underbart härligt, blev 5.73 km på 32 minuter, så det får jag vara nöjd med. Är ju dags för Startmilen den 2 apr
Mitt första löppass för i år är gjort. Har tagit lite tid att komma mig ut, då jag inte varit på hugget för att springa, men idag var dagen D!
Underbart härligt, blev 5.73 km på 32 minuter, så det får jag vara nöjd med. Är ju dags för Startmilen den 2 apr
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 17:54Seg kropp i början efter gårdagens tvåtimmarspass. Släppte efter hand och blev bättre och bättre.
Men viktigast av allt: BARMARK!!
Seg kropp i början efter gårdagens tvåtimmarspass. Släppte efter hand och blev bättre och bättre.
Men viktigast av allt: BARMARK!!
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 18:07Kändes bra, delvis barmark och bara några få sträckor med is.
PBade milen/vinterutmaningen med 53:46 vilket är 11 minuter snabbare än vinterutmaningen-oktober (V)
Kändes bra, delvis barmark och bara några få sträckor med is.
PBade milen/vinterutmaningen med 53:46 vilket är 11 minuter snabbare än vinterutmaningen-oktober (V)
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2011, 18:07"Långpass" i södra Spanien (barmark) - hade lite ont i ena benet ett tag i början men sen gick det utmärkt.
"Långpass" i södra Spanien (barmark) - hade lite ont i ena benet ett tag i början men sen gick det utmärkt.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 07:33Ni har det bra ni grabbar och tjejer,
barmarken är långt borta här om man vill springa i terrängen :P!det är väl omkring 1/2-meter i skogen nu bara 😉
Ni har det bra ni grabbar och tjejer,
barmarken är långt borta här om man vill springa i terrängen :P!
det är väl omkring 1/2-meter i skogen nu bara 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 22:28Underbart. Solsken och säkert 70% barmark ( fast bara om man höll sig på gångvägar och gator, terrängen ser annorlunda ut) men pinnade på i tre timmar denna gång 🙂
Underbart. Solsken och säkert 70% barmark ( fast bara om man höll sig på gångvägar och gator, terrängen ser annorlunda ut) men pinnade på i tre timmar denna gång 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 12:22Min första runda runt riddarfjärden. Det var trevligt 🙂
6,87 kmLite halt södramälarstrand
Min första runda runt riddarfjärden. Det var trevligt 🙂
6,87 km
Lite halt södramälarstrand
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 12:4511,2 km/1h 1min i morgonsolen, kan inte bli bättre. Kändes riktigt skönt i kroppen.
11,2 km/1h 1min i morgonsolen, kan inte bli bättre. Kändes riktigt skönt i kroppen.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 13:37Helt OK, fast jag sprang fortare än jag borde ha gjort ...
Helt OK, fast jag sprang fortare än jag borde ha gjort ...
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:41Första lilla rundan på en vecka. Orkade inte riktigt vänta ut förkylningen. Återstår att se om jag får anledning att ångra mig...
En mils lätt fartlek. Jag var mest seg i huvudet -- joggade ibland när jag skulle springa, och sprang ibland när jag skulle j
Första lilla rundan på en vecka. Orkade inte riktigt vänta ut förkylningen. Återstår att se om jag får anledning att ångra mig...
En mils lätt fartlek. Jag var mest seg i huvudet -- joggade ibland när jag skulle springa, och sprang ibland när jag skulle j