Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 10:35I går med sonen 7,73 km. lugn tempo. vägarna var isiga men inte märkvärdigt halt. Vi ökade lite tempo på slutet och hade en rejäl spurt till slut. Tiden var 40:15. Kändes jätte bra hela rundan. 🙂
I går med sonen 7,73 km. lugn tempo. vägarna var isiga men inte märkvärdigt halt. Vi ökade lite tempo på slutet och hade en rejäl spurt till slut. Tiden var 40:15. Kändes jätte bra hela rundan. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 14:21Dagens pass var tungt, från start till mål.
21,2km blev det och det tog ca 2h4min, kroppen svarade inte helt 100 utan kändes seg och trött!
Blir totalvila imorgon så borde det (hoppas jag :P) kännas bättre igen :).
Alla pass kan ju inte kännas bra och
Dagens pass var tungt, från start till mål.
21,2km blev det och det tog ca 2h4min, kroppen svarade inte helt 100 utan kändes seg och trött!
Blir totalvila imorgon så borde det (hoppas jag :P) kännas bättre igen :).
Alla pass kan ju inte kännas bra och
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 20:28Ganska miserbala förhållanden. Nollgradigt och regn, snöslask som gjorde skorna dyngsura inom 5 minuter. Men passet gick bra och det är en njutning att känna solid asfalt under fötterna igen.
Nästa pass blir på Portugals stränder (H)
Ganska miserbala förhållanden. Nollgradigt och regn, snöslask som gjorde skorna dyngsura inom 5 minuter. Men passet gick bra och det är en njutning att känna solid asfalt under fötterna igen.
Nästa pass blir på Portugals stränder (H)
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 13:42Urgh! Lite segt idag. Kroppen svarade inte riktigt och det var småjobbigt hela vägen. Nåväl, fick till ett fartpass på 30min i halvmaraansträgning.
Urgh! Lite segt idag. Kroppen svarade inte riktigt och det var småjobbigt hela vägen. Nåväl, fick till ett fartpass på 30min i halvmaraansträgning.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 12:24Idag skulle jag ut och springa 8km men jag fuskade eftersom kroppen känns bra och huvudet också.
Det blev 10km !! Så nu är jag klar med mitt " Nybörjare,5/10km with no pain." program 🙂
Sprang 10km under 60min ( 58min52sec) enligt endomondo.
Idag skulle jag ut och springa 8km men jag fuskade eftersom kroppen känns bra och huvudet också.
Det blev 10km !! Så nu är jag klar med mitt " Nybörjare,5/10km with no pain." program 🙂
Sprang 10km under 60min ( 58min52sec) enligt endomondo.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 13:31dagens långpass 23km kändes helt ok,lite duggregn men bra spring väder ca 10 st som sprang mellan broarna i götet..
dagens långpass 23km kändes helt ok,lite duggregn men bra spring väder ca 10 st som sprang mellan broarna i götet..
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 15:10Återhämtningspass idag på 13,5 km sen gårdagens 3*3000 m intervaller. Lite sliten idag men jag kan inte räkna med annat. Mycket folk ute och trevligt att springa i dagsljus.
Återhämtningspass idag på 13,5 km sen gårdagens 3*3000 m intervaller. Lite sliten idag men jag kan inte räkna med annat. Mycket folk ute och trevligt att springa i dagsljus.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 19:58Fösta tävlingen för säsongen Maxilöpet i bromölla 10 kilometer i 6 plus grader, det verkar som kroppen har svarat på vinterträningen då jag lyckades komma in på den fina tiden av 36:25, under 38 var målet för 2011.
Fösta tävlingen för säsongen Maxilöpet i bromölla 10 kilometer i 6 plus grader, det verkar som kroppen har svarat på vinterträningen då jag lyckades komma in på den fina tiden av 36:25, under 38 var målet för 2011.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 22:41Supersega 5 kilometrar på löpbandet. Kroppen var inte alls med. Men jag ville mycket! Jag hade nya skor jag verkligen hade sett fram emot att inviga.
Jag tror att det var MRL-passet (Mage-rumpa-lår) i torsdags som spökade, det gav verkligen låren en duvn
Supersega 5 kilometrar på löpbandet. Kroppen var inte alls med. Men jag ville mycket! Jag hade nya skor jag verkligen hade sett fram emot att inviga.
Jag tror att det var MRL-passet (Mage-rumpa-lår) i torsdags som spökade, det gav verkligen låren en duvn
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 16:34Var hängig och kände mig på väg att bli förkyld igår, kände mig lite bättre idag så jag tog en lugnare springtur på 7km.. sprang i 49minuter.
Fick ta det lungt, kroppen känns inte hundra och svarar inte som vanligt.
Men ack så skönt att komma ut en stu
Var hängig och kände mig på väg att bli förkyld igår, kände mig lite bättre idag så jag tog en lugnare springtur på 7km.. sprang i 49minuter.
Fick ta det lungt, kroppen känns inte hundra och svarar inte som vanligt.
Men ack så skönt att komma ut en stu