Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 10:09Efter förra veckans 95 km (personligt mängdrekord) tog jag två vilodagar, men i går blev det 14 km på hårt och knöligt underlag vid P18-slingan. Först 5km-slingan i lugnt tempo (något annat är inte möjligt när man lämnar 3km-spåret), därefter 4 km där jag
Efter förra veckans 95 km (personligt mängdrekord) tog jag två vilodagar, men i går blev det 14 km på hårt och knöligt underlag vid P18-slingan. Först 5km-slingan i lugnt tempo (något annat är inte möjligt när man lämnar 3km-spåret), därefter 4 km där jag
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 17:24Vårens första långpass på 26 km som känns överallt! Stumt men skoj 🙂
www.ansofisticated.blogspot.com
Vårens första långpass på 26 km som känns överallt! Stumt men skoj 🙂
http://www.ansofisticated.blogspot.com
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:22Kändes riktigt bra!
Har dock väldigt få upptrampade stigar att springa på nu, så det blir många varv istället, perfekt att springa många varv på en slinga med en lååång tung uppförsbacke och sedan en snabb teknisk utförslöpa, för att sedan börja om uppfö
Kändes riktigt bra!
Har dock väldigt få upptrampade stigar att springa på nu, så det blir många varv istället, perfekt att springa många varv på en slinga med en lååång tung uppförsbacke och sedan en snabb teknisk utförslöpa, för att sedan börja om uppfö
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 19:36Nästan 30% asfalt nu! Snart kan man hålla det tempo man vill.
Ca 12km på omväxlande is, slask, vattenpölar och asfalt.
Nästan 30% asfalt nu! Snart kan man hålla det tempo man vill.
Ca 12km på omväxlande is, slask, vattenpölar och asfalt.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 14:1010km i strålande sol, skönt att springa när det är plusgrader som omväxling (två stycken)
10km i strålande sol, skönt att springa när det är plusgrader som omväxling (två stycken)
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 15:31kanonväder soligt o fint blev nästan 32km med långpass gruppen
kanonväder soligt o fint blev nästan 32km med långpass gruppen
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 15:23Mycket halt idag men gjorde mina km som jag hade tänkt.
Känns riktigt skönt och med "No pain" 🙂
Mycket halt idag men gjorde mina km som jag hade tänkt.
Känns riktigt skönt och med "No pain" 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 16:11Idag var löpningen ett skämt. Det var så halt bitvis att man inte kom någonstans. Nu räcker det med miserabla pass.
Idag var löpningen ett skämt. Det var så halt bitvis att man inte kom någonstans. Nu räcker det med miserabla pass.
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 19:14Riktigt skönt pass, hinkvis med ork i kroppen!
Premiärpass denna "vår" med ryggsäck (5,8kg).
Kuperad bana med bivis skoterled, väg/gångväg och skogsväg, samt någon kortare bit skogsstig, väldigt mycket backar.
Varje backe ökade jag farten och drog på g
Riktigt skönt pass, hinkvis med ork i kroppen!
Premiärpass denna "vår" med ryggsäck (5,8kg).
Kuperad bana med bivis skoterled, väg/gångväg och skogsväg, samt någon kortare bit skogsstig, väldigt mycket backar.
Varje backe ökade jag farten och drog på g
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 19:47Härligt flyt, bra driv, inga svackor och vårsol 🙂
29 härliga km på 2h och nästan en handfull minutrar.
Härligt flyt, bra driv, inga svackor och vårsol 🙂
29 härliga km på 2h och nästan en handfull minutrar.