Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:25Jag prövade lite strukturerade tempoväxlingar i morse, för första gången på myycket länge. Som väntat gick det lite sisådär. Jag kände inte så stor skillnad mellan de olika farterna. Men det kommer.
Dock är det alltid kul att registrera ett träningspass t
Jag prövade lite strukturerade tempoväxlingar i morse, för första gången på myycket länge. Som väntat gick det lite sisådär. Jag kände inte så stor skillnad mellan de olika farterna. Men det kommer.
Dock är det alltid kul att registrera ett träningspass t
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 22:38Uppvärmningsjogg och sen 6*400 meter. Grupptryck är bra ibland.
Uppvärmningsjogg och sen 6*400 meter. Grupptryck är bra ibland.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 23:07Trevlig tråd. Jag ansluter med dagens distanspass på 16 km efter två dagars behövlig vila. Tid 74 minuter vilket kändes behagligt och kontrollerat.
Trevlig tråd. Jag ansluter med dagens distanspass på 16 km efter två dagars behövlig vila. Tid 74 minuter vilket kändes behagligt och kontrollerat.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 23:37Jippiee, intervaller! Men det gick det också, avslutade med klättring och yoga. En helkväll, så att säga! (t+)
Jippiee, intervaller! Men det gick det också, avslutade med klättring och yoga. En helkväll, så att säga! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 08:23Första intervall passet för i år 9 X 1000 meter, la in alla intervaller,kilometer tider och pulsintervaller på klockan så det var bara trycka på start och sedan springa såsom klockan uppmanar, riktigt jobbigt.
Första intervall passet för i år 9 X 1000 meter, la in alla intervaller,kilometer tider och pulsintervaller på klockan så det var bara trycka på start och sedan springa såsom klockan uppmanar, riktigt jobbigt.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 08:3014km på fortsatt knöligt underlag. Fötterna börjar kännas som urbankade köttstycken efter att ha slitit hund i snart 4 månader på uselt underlag. Ett tredjedelsår på snö och is!
14km på fortsatt knöligt underlag. Fötterna börjar kännas som urbankade köttstycken efter att ha slitit hund i snart 4 månader på uselt underlag. Ett tredjedelsår på snö och is!
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 12:38Strålande solsken, lite småknöligt men såå skönt.
Strålande solsken, lite småknöligt men såå skönt.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 19:30Äntligen lite puls igen!!! Första passet med pulsklocka efter op. Håller mig till rehabplanen men ack vad det drar i löparnerven. Vill bara fortsätta trots att det står uppvärmning på schemat. Crosstrainer är underskattat.
Äntligen lite puls igen!!! Första passet med pulsklocka efter op. Håller mig till rehabplanen men ack vad det drar i löparnerven. Vill bara fortsätta trots att det står uppvärmning på schemat. Crosstrainer är underskattat.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 21:20Trött, kallt, motvind, grinig, tungt, men uppskattar att lederna stärks på isvallarna och att lungorna får luftas. Pallade bara 40 min.
Trött, kallt, motvind, grinig, tungt, men uppskattar att lederna stärks på isvallarna och att lungorna får luftas. Pallade bara 40 min.
Quote from Elias Engqvist on 2 March 2011, 22:14Ett riktigt härligt intervallpass - mjölksyra - aaaaah!
Ett riktigt härligt intervallpass - mjölksyra - aaaaah!