Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

9,8km löparrunda på 53min, riktigt skönt i morgonsolen!

Efter ett par dagars ofrivillig vila pga av förkylning vågade jag mig åter på ett träningspass. Blev en lugn mil på 50 min och kroppen svarade bra. Skönt!

Riktigt bra var det! Stark som fasen med tanke på hur lite jag tränar.

Jätteskönt tack, snabbare än jag trodde, isen var inte så hal och solen sken skööönt.

dryga 14km i hagaparken var bitvis riktigt halt! men det underbara vädret löste det utan problem! ska bli makalöst skönt när dom sista isgatorna har smällt!

I går min vanlig rund byn pass 4,3 km. på tiden 17:52. höjde medveten mera knä uppåt.Det gjorde resultat att fick vinterns snabbaste rund byn pass. 🙂

Ett gruvsamt backpass med ryggsäck på 5,8kg.

Hann ~5,5km på 42min, öste ganska hårt i backen som är 410-440m lång, 6varv på slingan med backen (slingan är ~830m).

Jobbigt som bara den, och givetvis extremt långsam kilometertid... svårt att springa mycke

Grymt! Tartanen helt isfri nu, så det blev ett intervallpass i solen (hv)

Ca 12km på nästan ren asfalt i strålande sol! (H) Det var skillnad mot söndagens kanande.

Men med anledning av att jag planerar att vara i Portugal på en löpvecka nästa vecka så ömmade varenda löprelaterad kroppsdel under passet. Hälsenor, hälkuddar, hål

Hej,

Idag var det mycket halt och isen var tunn så fick smacka på lite vatten också.
Passet kändes bra och det blev 7,24km enligt endomondo och 6,99km enligt Funbeat.
(Man kan undra vem som har rätt 🙂 )