Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:07Tävling idag, sprintstafett!
Vaknade i morse och kände mig lite hängig, men har druckit te, kanjang och apelsiner hela dagen.. tagit ett hett bad och vilat under täcket en stund idag..
Mådde lite bättre innan tävlingen men kände att kroppen inte svarade
Tävling idag, sprintstafett!
Vaknade i morse och kände mig lite hängig, men har druckit te, kanjang och apelsiner hela dagen.. tagit ett hett bad och vilat under täcket en stund idag..
Mådde lite bättre innan tävlingen men kände att kroppen inte svarade
Quote from Jonny Persson on 16 March 2011, 21:22Smärtsamt pass idag då jag gjorde en flygtur på isen. Blankis med lutning är inte min grej, det vet jag nu. Landade på höft och knä men tror inte att något är trasigt. Återgäldade den dåliga karman med att springa upp till stallet och meddela att stängsle
Smärtsamt pass idag då jag gjorde en flygtur på isen. Blankis med lutning är inte min grej, det vet jag nu. Landade på höft och knä men tror inte att något är trasigt. Återgäldade den dåliga karman med att springa upp till stallet och meddela att stängsle
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 08:55Jobbade sent igår kväll så för att vakna sprang jag en runda.... Vet ej om jag är piggare men kroppen känns bra 🙂
5,5 km
Jobbade sent igår kväll så för att vakna sprang jag en runda.... Vet ej om jag är piggare men kroppen känns bra 🙂
5,5 km
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 22:44Jag är så lycklig att jag har kunnat börja springa igen!! Var ute idag igen på en liten runda...och jag bara njuter av det!!! Det gör inte att de är snö, is och motvind.
Jag är så lycklig att jag har kunnat börja springa igen!! Var ute idag igen på en liten runda...och jag bara njuter av det!!! Det gör inte att de är snö, is och motvind.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 11:18motigt som bara den att ta sig iväg, och de första 10 minuterna ungefär, sen flöt det på i sådär 45 minuter med glädje och den har jag med mig hem (H:)
motigt som bara den att ta sig iväg, och de första 10 minuterna ungefär, sen flöt det på i sådär 45 minuter med glädje och den har jag med mig hem (H:)
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 18:04Sista lugna passet innan Seedningsloppet. Gjorde 8 st korta intervaller á 250 meter för att känna lite på "dags-steget". Känns kontrollerat i tävlingfart. Nu laddar och vilar jag till söndagens utmaning.
Sista lugna passet innan Seedningsloppet. Gjorde 8 st korta intervaller á 250 meter för att känna lite på "dags-steget". Känns kontrollerat i tävlingfart. Nu laddar och vilar jag till söndagens utmaning.
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2011, 18:37Skulle bli 20km men värmen och den mycket kuperade terrängen gjorde att 17-18km fick räcka! Palla apelsiner var ett ovanligt men bra sätt att få lite energi mot slutet!
Skulle bli 20km men värmen och den mycket kuperade terrängen gjorde att 17-18km fick räcka! Palla apelsiner var ett ovanligt men bra sätt att få lite energi mot slutet!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 18:38Ligist!
Ligist!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:01Lätt snöfall gjorde att isfläckarna doldes. Ett fall gjorde att jag fick avbryta efter bara 2km. 🙁
Lätt snöfall gjorde att isfläckarna doldes. Ett fall gjorde att jag fick avbryta efter bara 2km. 🙁
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 23:15Uselt värre, orkade bara med 2 km. Knappt (#). Vet inte varför. Snöfall visst men hade inte ork att köra hela det planerade sträckan.
Uselt värre, orkade bara med 2 km. Knappt (#). Vet inte varför. Snöfall visst men hade inte ork att köra hela det planerade sträckan.