Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Tävling idag, sprintstafett!

Vaknade i morse och kände mig lite hängig, men har druckit te, kanjang och apelsiner hela dagen.. tagit ett hett bad och vilat under täcket en stund idag..

Mådde lite bättre innan tävlingen men kände att kroppen inte svarade

Smärtsamt pass idag då jag gjorde en flygtur på isen. Blankis med lutning är inte min grej, det vet jag nu. Landade på höft och knä men tror inte att något är trasigt. Återgäldade den dåliga karman med att springa upp till stallet och meddela att stängsle

Jobbade sent igår kväll så för att vakna sprang jag en runda.... Vet ej om jag är piggare men kroppen känns bra 🙂
5,5 km

Jag är så lycklig att jag har kunnat börja springa igen!! Var ute idag igen på en liten runda...och jag bara njuter av det!!! Det gör inte att de är snö, is och motvind.

motigt som bara den att ta sig iväg, och de första 10 minuterna ungefär, sen flöt det på i sådär 45 minuter med glädje och den har jag med mig hem (H:)

Sista lugna passet innan Seedningsloppet. Gjorde 8 st korta intervaller á 250 meter för att känna lite på "dags-steget". Känns kontrollerat i tävlingfart. Nu laddar och vilar jag till söndagens utmaning.

Skulle bli 20km men värmen och den mycket kuperade terrängen gjorde att 17-18km fick räcka! Palla apelsiner var ett ovanligt men bra sätt att få lite energi mot slutet!

Ligist!

Lätt snöfall gjorde att isfläckarna doldes. Ett fall gjorde att jag fick avbryta efter bara 2km. 🙁

Uselt värre, orkade bara med 2 km. Knappt (#). Vet inte varför. Snöfall visst men hade inte ork att köra hela det planerade sträckan.