Quote from Elias Engqvist on 23 March 2011, 15:15Du kanske hade medvind 😉
Du kanske hade medvind 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 16:14Näpp, vi har sån där konstig vind som verkar komma från alla håll på en gång. Stavas inte fartvind. Bitvis var för att det var intervaller 😉
Näpp, vi har sån där konstig vind som verkar komma från alla håll på en gång. Stavas inte fartvind. Bitvis var för att det var intervaller 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 16:30Skit.
Skit.
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2011, 23:59Först ett lugnt löppass - kändes inte alls.
Sen ett löpstyrkepass - skitjobbigt.
Sen 2*(5*(2min+30s vila)+1:30 vila) Ökade från 4:37-tempo de första intervallerna gradvis upp till 4:17-tempo - det funkade skitbra - tack Catti 🙂
Först ett lugnt löppass - kändes inte alls.
Sen ett löpstyrkepass - skitjobbigt.
Sen 2*(5*(2min+30s vila)+1:30 vila) Ökade från 4:37-tempo de första intervallerna gradvis upp till 4:17-tempo - det funkade skitbra - tack Catti 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 12:2311km/59min i underbart solväder, dock en hel del motvind som jag inte tycker om. Annars väldigt skönt!
11km/59min i underbart solväder, dock en hel del motvind som jag inte tycker om. Annars väldigt skönt!
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 13:11Fortfarande träningsvärk deluxe iom de nya skorna och förändrat löpsteg. Blev bara 2km i 13km/h-fart på bandet. Pluss lite upp- och nedvarvning. Längtar tills det släpper så jag kan öka på distanserna igen.
Fortfarande träningsvärk deluxe iom de nya skorna och förändrat löpsteg. Blev bara 2km i 13km/h-fart på bandet. Pluss lite upp- och nedvarvning. Längtar tills det släpper så jag kan öka på distanserna igen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 23:17Nästan 13 sköna kilometrar i ett fint stockholmsväder med lite blåst i morse. 🙂
Nästan 13 sköna kilometrar i ett fint stockholmsväder med lite blåst i morse. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 12:23Strax under 7km lugn jogg i skrylle. Kändes ganska tungt efter gårdagens fartpass men skam den som ger sig.. Roligt är det i vilket fall..
Strax under 7km lugn jogg i skrylle. Kändes ganska tungt efter gårdagens fartpass men skam den som ger sig.. Roligt är det i vilket fall..
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 19:111h 40 minuter löpning i sol och blåst. Dock så tog batteriet i min fotpod slut efter cirka 12km... Trots blåst så vart det en ganska så härlig runda.
1h 40 minuter löpning i sol och blåst. Dock så tog batteriet i min fotpod slut efter cirka 12km... Trots blåst så vart det en ganska så härlig runda.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:31Jag sprang Premiärmilen, skoj värre och det gick bättre än väntat 😉
Jag sprang Premiärmilen, skoj värre och det gick bättre än väntat 😉