Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 21:476,9 km i härligt solsken blev det idag. Underbart (bortsett från vinden på det skånska Söderslätt och slarvigt klippta tånaglar)!!
6,9 km i härligt solsken blev det idag. Underbart (bortsett från vinden på det skånska Söderslätt och slarvigt klippta tånaglar)!!
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 22:15Det var skönt att springa ut vid ca halv nio på kvällen, glömmer bort att kvällarna bli ljusare fort i april. Fågelkvitter från träden, rensopade gator (saknar bara ett rejält regn som spolar bort dammet) och ca 10 paddor på väg till dammen men några av d
Det var skönt att springa ut vid ca halv nio på kvällen, glömmer bort att kvällarna bli ljusare fort i april. Fågelkvitter från träden, rensopade gator (saknar bara ett rejält regn som spolar bort dammet) och ca 10 paddor på väg till dammen men några av d
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 11:23Jo, över en viss gräns så måste du nog ta i för att öka farten, oavsett skoval.
Jo, över en viss gräns så måste du nog ta i för att öka farten, oavsett skoval.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 16:45Nytt personbästa på 5 km idag. Satsade och det gick hem. Så himla kul att se att det händer något!
Nytt personbästa på 5 km idag. Satsade och det gick hem. Så himla kul att se att det händer något!
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 20:35Trevligt pass förutom att stenen i skon inte var en sten utan tyget i hälen som har gett med sig efter 120 mil...
Glad i hågen gick jag förbi RS och kom _naturligtvis_ ut tomhänt. Det finns f-n inga skor som är smala OCH långa nog för mina fötter.
Snar
Trevligt pass förutom att stenen i skon inte var en sten utan tyget i hälen som har gett med sig efter 120 mil...
Glad i hågen gick jag förbi RS och kom _naturligtvis_ ut tomhänt. Det finns f-n inga skor som är smala OCH långa nog för mina fötter.
Snar
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 20:47Skönt pass med naturliga intervaller, hade bra fart genom hela 🙂
Skönt pass med naturliga intervaller, hade bra fart genom hela 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 20:50Det var tufft. Mjölksyran sprutade och jag fick tänka hårt på den kalla ölen som väntade hemma för att orka hela passet.
Det var tufft. Mjölksyran sprutade och jag fick tänka hårt på den kalla ölen som väntade hemma för att orka hela passet.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:24sprang för första gången på flera år utan varken pulsband eller klocka, gick bra ändå. Känndes lite naket
sprang för första gången på flera år utan varken pulsband eller klocka, gick bra ändå. Känndes lite naket
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:56Så stilig i mina nya Saucony Triumph 8 (naturligtvis brandgula!) klämde i med ett backpass
RRRRRRrrrrrrrrrrrr
Så stilig i mina nya Saucony Triumph 8 (naturligtvis brandgula!) klämde i med ett backpass
RRRRRRrrrrrrrrrrrr
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 11:33Sprang två intervaller som gick förvånande fort, tyckte jag ... så det känns rätt bra, hoppas jag inte blir sjuk nu ...
Sprang två intervaller som gick förvånande fort, tyckte jag ... så det känns rätt bra, hoppas jag inte blir sjuk nu ...