Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

6,9 km i härligt solsken blev det idag. Underbart (bortsett från vinden på det skånska Söderslätt och slarvigt klippta tånaglar)!!

Det var skönt att springa ut vid ca halv nio på kvällen, glömmer bort att kvällarna bli ljusare fort i april. Fågelkvitter från träden, rensopade gator (saknar bara ett rejält regn som spolar bort dammet) och ca 10 paddor på väg till dammen men några av d

Jo, över en viss gräns så måste du nog ta i för att öka farten, oavsett skoval.

Nytt personbästa på 5 km idag. Satsade och det gick hem. Så himla kul att se att det händer något!

Trevligt pass förutom att stenen i skon inte var en sten utan tyget i hälen som har gett med sig efter 120 mil...

Glad i hågen gick jag förbi RS och kom _naturligtvis_ ut tomhänt. Det finns f-n inga skor som är smala OCH långa nog för mina fötter.

Snar

Skönt pass med naturliga intervaller, hade bra fart genom hela 🙂

Det var tufft. Mjölksyran sprutade och jag fick tänka hårt på den kalla ölen som väntade hemma för att orka hela passet.

sprang för första gången på flera år utan varken pulsband eller klocka, gick bra ändå. Känndes lite naket

Så stilig i mina nya Saucony Triumph 8 (naturligtvis brandgula!) klämde i med ett backpass
RRRRRRrrrrrrrrrrrr

Sprang två intervaller som gick förvånande fort, tyckte jag ... så det känns rätt bra, hoppas jag inte blir sjuk nu ...