Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 08:09Inte dagens pass, men gårdagens. Överraskad över hur lätt och roligt det var hela vägen. Precis som löpning ska kännas!
Inte dagens pass, men gårdagens. Överraskad över hur lätt och roligt det var hela vägen. Precis som löpning ska kännas!
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:50Riktigt härligt, lunchlöpning med kollegor längs mälarstranden
Drygt 10 km blev det i mystempo. (5:19)
Riktigt härligt, lunchlöpning med kollegor längs mälarstranden
Drygt 10 km blev det i mystempo. (5:19)
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 06:53In till jobbet tidig morgon, tunga ben fick slita för att inte börja gå. Hem samma sträcka med lätta ben. Stor skillnad i känsla men på klockan var det bara 1 minut.
In till jobbet tidig morgon, tunga ben fick slita för att inte börja gå. Hem samma sträcka med lätta ben. Stor skillnad i känsla men på klockan var det bara 1 minut.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 10:07Försiktig löprunda efter en veckas löpvila pga smärtor vä fot. Började känna av vä fots främre trampdyna efter ca 2,5 km så löprundan fick bli 5 km. Skönt att vara igång och nu gäller försiktighetsprincipen, vilken jag annars är förbaskat dålig på att föl
Försiktig löprunda efter en veckas löpvila pga smärtor vä fot. Började känna av vä fots främre trampdyna efter ca 2,5 km så löprundan fick bli 5 km. Skönt att vara igång och nu gäller försiktighetsprincipen, vilken jag annars är förbaskat dålig på att föl
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 13:59Så skönt, Lidingö Ultra (men bara 26k) i fantastiskt väder, inga bekymmer RRrrrrrrrr
Tjolahopp
/Gurra
Så skönt, Lidingö Ultra (men bara 26k) i fantastiskt väder, inga bekymmer RRrrrrrrrr
Tjolahopp
/Gurra
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 14:24riktigt skönt! sprang 11km i solskenet
riktigt skönt! sprang 11km i solskenet
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 15:12Tuffa två varv på Kungsholmen och inte klarade jag maxtiden. Solsken och alla glada människor som hejade gjorde att jag trots allt är nöjd 😀
Tuffa två varv på Kungsholmen och inte klarade jag maxtiden. Solsken och alla glada människor som hejade gjorde att jag trots allt är nöjd 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 17:05Heja Camilla, bra jobbat- du gjorde DITT kanonlopp!! Samma två varv här! Under min måltid så jättenöjd! och ja kul med alla som hejade! 🙂
www.ansofisticated.blogspot.com
Heja Camilla, bra jobbat- du gjorde DITT kanonlopp!! Samma två varv här! Under min måltid så jättenöjd! och ja kul med alla som hejade! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 17:11Härligt väder på ett kul lopp Kungsholmen Runt. Jag hade bestämt mig för att köra 5:00-tempo innan: "tufft men inte max" som Szalkai rekommenderade och jag höll tempot nästan exakt. Det svåraste var faktiskt att hålla igen.
Kul att känns sig stark hela v
Härligt väder på ett kul lopp Kungsholmen Runt. Jag hade bestämt mig för att köra 5:00-tempo innan: "tufft men inte max" som Szalkai rekommenderade och jag höll tempot nästan exakt. Det svåraste var faktiskt att hålla igen.
Kul att känns sig stark hela v
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 19:29insamling till bris 100 kr per sprungen km/löpband på avenyn ett annorlunda långpass maradistans 42,2 km på löpband men 4200 kr till bris är ju inte fy-skam.
insamling till bris 100 kr per sprungen km/löpband på avenyn ett annorlunda långpass maradistans 42,2 km på löpband men 4200 kr till bris är ju inte fy-skam.