Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Det var en bra morgon för både löpning och bad Christer. 🙂 Satt och njöt på bryggan en stund efteråt.

Själv tyckte jag det var lite kallt i löparshorts och tshirt då det bara var 10 grader. Iofs är det lagom löpartemp men jag skulle aldrig att få för mig att bada 🙂 Var du i skavlöten?

Jag sprang hemifrån men passerade Skavlöten. Har en badbrygga strax innan jag är hemma så där brukar jag ta mitt morgondopp.

17 km på 92 minuter, jag är riktigt nöjd och vädret var perfekt idag. Det blir ett till pass innan varvet på kanske 5 km på tisdag eller onsdag och sen hoppas jag att jag är i samma form om inte bättre nästa vecka. Och naturligtvis väder som idag.

Alltid spännande när man provar helt nya vägar. (L) Man kollar in kartan en del i förväg, men av nån anledning hamnar man oftast lite fel ändå 🙂 men har man inte så bråttom gör det inte så mycket, man får gå hem och varva ner i lugn och ro om man inte v

De e ju inte svårt att njuta när vädret är så fantastiskt, 20 k i skönt tempo! (H)
Mot marathon, 14 dar kvar...
/G

Skönt, 5 km i mitt tempo. Lite seg i kroppen efter förra helgen HM och lite ovant med linne och shorts. Men det var så härligt att ha sommarkläder på sig (H). Tack Mackan för inspiration 😀

Det var väldigt länge sedan jag hade träningsstumma ben. Det har jag nu! Jättekul, kan springa i uppförsbacke. Bra pass

Härligt Camilla. Den bjuder jag på. 🙂

Jag sprang 10 km för första gången (10,15 km) och detta på 1:08:33. Jag ska erkänna, jag känner mig bäst! Mitt längsta jag tidigare sprungit var 9,5 km på 1 tim, 12 min.