Quote from Jonny Persson on 13 May 2011, 12:41Det var en bra morgon för både löpning och bad Christer. 🙂 Satt och njöt på bryggan en stund efteråt.
Det var en bra morgon för både löpning och bad Christer. 🙂 Satt och njöt på bryggan en stund efteråt.
Quote from Elias Engqvist on 13 May 2011, 13:15Själv tyckte jag det var lite kallt i löparshorts och tshirt då det bara var 10 grader. Iofs är det lagom löpartemp men jag skulle aldrig att få för mig att bada 🙂 Var du i skavlöten?
Själv tyckte jag det var lite kallt i löparshorts och tshirt då det bara var 10 grader. Iofs är det lagom löpartemp men jag skulle aldrig att få för mig att bada 🙂 Var du i skavlöten?
Quote from Jonny Persson on 13 May 2011, 13:16Jag sprang hemifrån men passerade Skavlöten. Har en badbrygga strax innan jag är hemma så där brukar jag ta mitt morgondopp.
Jag sprang hemifrån men passerade Skavlöten. Har en badbrygga strax innan jag är hemma så där brukar jag ta mitt morgondopp.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 17:3917 km på 92 minuter, jag är riktigt nöjd och vädret var perfekt idag. Det blir ett till pass innan varvet på kanske 5 km på tisdag eller onsdag och sen hoppas jag att jag är i samma form om inte bättre nästa vecka. Och naturligtvis väder som idag.
17 km på 92 minuter, jag är riktigt nöjd och vädret var perfekt idag. Det blir ett till pass innan varvet på kanske 5 km på tisdag eller onsdag och sen hoppas jag att jag är i samma form om inte bättre nästa vecka. Och naturligtvis väder som idag.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 19:05Alltid spännande när man provar helt nya vägar. (L) Man kollar in kartan en del i förväg, men av nån anledning hamnar man oftast lite fel ändå 🙂 men har man inte så bråttom gör det inte så mycket, man får gå hem och varva ner i lugn och ro om man inte v
Alltid spännande när man provar helt nya vägar. (L) Man kollar in kartan en del i förväg, men av nån anledning hamnar man oftast lite fel ändå 🙂 men har man inte så bråttom gör det inte så mycket, man får gå hem och varva ner i lugn och ro om man inte v
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 19:19De e ju inte svårt att njuta när vädret är så fantastiskt, 20 k i skönt tempo! (H)
Mot marathon, 14 dar kvar...
/G
De e ju inte svårt att njuta när vädret är så fantastiskt, 20 k i skönt tempo! (H)
Mot marathon, 14 dar kvar...
/G
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 21:43Skönt, 5 km i mitt tempo. Lite seg i kroppen efter förra helgen HM och lite ovant med linne och shorts. Men det var så härligt att ha sommarkläder på sig (H). Tack Mackan för inspiration 😀
Skönt, 5 km i mitt tempo. Lite seg i kroppen efter förra helgen HM och lite ovant med linne och shorts. Men det var så härligt att ha sommarkläder på sig (H). Tack Mackan för inspiration 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 22:36Det var väldigt länge sedan jag hade träningsstumma ben. Det har jag nu! Jättekul, kan springa i uppförsbacke. Bra pass
Det var väldigt länge sedan jag hade träningsstumma ben. Det har jag nu! Jättekul, kan springa i uppförsbacke. Bra pass
Quote from Jonny Persson on 14 May 2011, 22:45Härligt Camilla. Den bjuder jag på. 🙂
Härligt Camilla. Den bjuder jag på. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 23:31Jag sprang 10 km för första gången (10,15 km) och detta på 1:08:33. Jag ska erkänna, jag känner mig bäst! Mitt längsta jag tidigare sprungit var 9,5 km på 1 tim, 12 min.
Jag sprang 10 km för första gången (10,15 km) och detta på 1:08:33. Jag ska erkänna, jag känner mig bäst! Mitt längsta jag tidigare sprungit var 9,5 km på 1 tim, 12 min.