Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 10:37(Gårdagens pass) Backträning. Betydligt segare än förra veckan. Kan bero på lördagens långpass och söndagens benpass på gymet (H)
Nåväl ibland går det lätt, ibland går det tyngre....
(Gårdagens pass) Backträning. Betydligt segare än förra veckan. Kan bero på lördagens långpass och söndagens benpass på gymet (H)
Nåväl ibland går det lätt, ibland går det tyngre....
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 23:06Bra!
Bra!
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:50Tugnt men härligt
Tugnt men härligt
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 13:08Bra efter ett tag, först mådde jga illa och tänkte att nu kräks jag snart, men sedan när jag kommit igång så försvann illamåendet. Dessutom gick det inte för långsamt idag 🙂
Bra efter ett tag, först mådde jga illa och tänkte att nu kräks jag snart, men sedan när jag kommit igång så försvann illamåendet. Dessutom gick det inte för långsamt idag 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 17:13Idag var det väldigt varmt. Phew, jag brukar inte ha ont av värmen men jag suckade tungt i uppförsbackarna. Men det blev en 7-8km följt av ett dopp i sjön. Lite känningar under fötterna men inget i knänan. Mycket värt det (H)
Idag var det väldigt varmt. Phew, jag brukar inte ha ont av värmen men jag suckade tungt i uppförsbackarna. Men det blev en 7-8km följt av ett dopp i sjön. Lite känningar under fötterna men inget i knänan. Mycket värt det (H)
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 15:09Enastående.
Enastående.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 15:46Övertorneå IP .Först uppvärmning 1,2 km. sedan itervaller 2x300m,3x200m,3x100m. Promenad mellan varje intervall ca300m-100m. peroende intevall. sedan ner löpning 0,8 km. Kändes äntligen bra efter skada tre veckor sedan. Lite sliten känsla men har inte kun
Övertorneå IP .Först uppvärmning 1,2 km. sedan itervaller 2x300m,3x200m,3x100m. Promenad mellan varje intervall ca300m-100m. peroende intevall. sedan ner löpning 0,8 km. Kändes äntligen bra efter skada tre veckor sedan. Lite sliten känsla men har inte kun
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:469km terränglöpning, varmt och riktigt riktigt tokjobbigt! Men attans så skönt såhär efteråt med mat i magen och vilandes i soffan!
9km terränglöpning, varmt och riktigt riktigt tokjobbigt! Men attans så skönt såhär efteråt med mat i magen och vilandes i soffan!
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 22:30Intervaller. Körde efter Lidingöschemat. Varmt. Svettigt. Jobbigt. Härligt 🙂
Intervaller. Körde efter Lidingöschemat. Varmt. Svettigt. Jobbigt. Härligt 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 22:56Mycket nöjd med mitt pass. Joggade cirka 45 min i bra tempo. Väldigt varmt.
Mycket nöjd med mitt pass. Joggade cirka 45 min i bra tempo. Väldigt varmt.