Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar inte att springa med vätskebälte. Tycker det skumpar för mkt. Man drar sig nästan för att dra upp flaskorna för att det är lite knixigt att få ner dem igen.
Jag köpte mig en camelback för några veckor sedan. Bästa investeringen på länge. Det en

Sprang en 6km runda medans fru och dotter tränade med Friskis & Svettis. Hann ansluta till träningen den sista kvarten, till allas munterhet (kordination är svårt...) 😀

Katastrof efter semestern och en krasslig hals. Usch va tungt att sätta igång igen!

Trögt (#)
Trött i kroppen efter söndagens sprint-tria
Lite ont i kroppen efter vurpan i söndags
Kvavt, det låg ett lock över Kallhäll som försvann först när jag kommit hem

Men, det är bara att ta tag till Lidingös tjejlopp (t+)

Nån har snott min fart!! lämna omedelbart tebacks den!!

Blodomloppet(första loppet på tio år typ), 5,1 km, 27:38. Trist start, eftersom det tog 400 m innan man kunde springa alls(pga av alla som ställt sig längst fram fast dom skulle promenera). Sen rätt tungsprunget idag, fast psyket var hyggligt starkt iaf.

Blodomloppet för mig med 🙂 5,1 km på 18:57 och 7:e plats. Nöjd (H)
Skönt väder var det med, och picknik med arbetskamrater efteråt..

Go backträning på cykel. Jogg i berg backigt där med. Mjuk o go i kroppen.:D

Körde backintervaller och det var grymt jobbigt så det var säkert nyttigt (t+). Var också tredje passet på lika många dagar så det gjorde nog sitt till...

Var också ute i backe, jobbigt och iinte, kanske skulle tagit i mer ... men var osäker på hur mkt jag höll för. Fick lite knäkänningar nerför. Lätt annars på platten.