Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 21:35Det var helt underbart! Och riktigt KUL! Skumt! Att löpning kan vara skönt, visste jag, men riktigt KUL? Nä... det hade jag inte trott! Började utanför huset, så blev lite asfalt innan jag kom till grusvägar och sen tog en tur in i skogen, på ett nerlagt
Det var helt underbart! Och riktigt KUL! Skumt! Att löpning kan vara skönt, visste jag, men riktigt KUL? Nä... det hade jag inte trott! Började utanför huset, så blev lite asfalt innan jag kom till grusvägar och sen tog en tur in i skogen, på ett nerlagt
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:41Försöker komma igång efter ett längre uppehåll, så ibland går det bra och ibland känns det riktigt tungt.. som igår när jag tog min stackars lilla 3-km-runda, det kändes som att springa i sirap. Men jag kämpade på och klarade även backarna utan att stanna
Försöker komma igång efter ett längre uppehåll, så ibland går det bra och ibland känns det riktigt tungt.. som igår när jag tog min stackars lilla 3-km-runda, det kändes som att springa i sirap. Men jag kämpade på och klarade även backarna utan att stanna
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:58Mia: heja, heja och grattis! 🙂 Tänk på hur härligt det blir sen, när du väl börjar får belöningarna lite mer. (minns känslan; och får ju den igen, när jag ökar distans eller har en svacka)
Mia: heja, heja och grattis! 🙂 Tänk på hur härligt det blir sen, när du väl börjar får belöningarna lite mer. (minns känslan; och får ju den igen, när jag ökar distans eller har en svacka)
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:59Camilla: jag önskar att jag också kunde springa i 3 timmar!! (oavsett hastighet; så kan jag inte springa så länge än) 🙂 WOW! Inspirerande..
Camilla: jag önskar att jag också kunde springa i 3 timmar!! (oavsett hastighet; så kan jag inte springa så länge än) 🙂 WOW! Inspirerande..
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:14Jag vilar idag. Det känns skitbra! (H)
Jag vilar idag. Det känns skitbra! (H)
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:44Aj.
Aj.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:53Schööön, bra fart 8 k kuperad bana, den gav!
/G
Schööön, bra fart 8 k kuperad bana, den gav!
/G
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 14:26Underbar morgonlöpning i lätt dis och perfekt temperatur. Livsnjutning!
Underbar morgonlöpning i lätt dis och perfekt temperatur. Livsnjutning!
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 22:23Fint intervallpass och löpstyrka med ny träningskompis, vi fick kontakt här! Ovanligt att träna med en annan men det var kul så det blir nog fler tillfällen.
Fint intervallpass och löpstyrka med ny träningskompis, vi fick kontakt här! Ovanligt att träna med en annan men det var kul så det blir nog fler tillfällen.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 22:56Körde intervaller (5 * 500m) för första gången på jättelänge och det var verkligen hur jobbigt som helst.
Gjorde dock en reflektion över min skada i höft/ljumskar:
Den känns mindre i 4-minuters tempo än 6-minuters tempo, det tråkiga är ju att jag inte ka
Körde intervaller (5 * 500m) för första gången på jättelänge och det var verkligen hur jobbigt som helst.
Gjorde dock en reflektion över min skada i höft/ljumskar:
Den känns mindre i 4-minuters tempo än 6-minuters tempo, det tråkiga är ju att jag inte ka