Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Ajj lajjkt, schöön distans 10k nytt "blandband" i lurarna, då går det undan , min arbetskompis som mixat olika råkkenrållband vilket innebär att alla låter är överraskningar (V) Rrrrrrrråck ånn (H)
/Gurra

Grymt skönt 14,44 km pass på ett lag kuperat spår i Eksjö.

hade planerat tröskelpass; med ökad hastighet varje tredjdel, men var INTE en bra dag, så blev någon sorts intervaller istället. Km-långa, med 30 s ståvila. Rakt av apvidrigt, och mjölksyran hemsk. Försökte köra med mantrat "det är dom här passen som ger

Med P1 i öronen och strålande sol i ögonen sprang jag 6km på 40 minuter. Både längre sträcka och tid än sist, och jag hade egentligen kunnat fortsätta längre. (H)

Orientering på Skatås. Ett roligt inslag i den vanliga löpträningen. Denna gången var jag inte riktigt lika yr i mössan. Blev bara en riktig felbedömning i letandet. Lite lustigt detta...man har sprungit runt i skogarna på spåren många, många ggr....men s

Ylitornio Finland Kesport cup. fyra kilometer sista del tävling. Kändes bra efteråt men det var tyfft som vanligt! Det finns bara några andra tävlingar kvar i det här hösten. Sedan liten vilo period och får förbereda inomhus sesongen. 🙂

Bra bra bra! Snabbare!

Tungt & långsamt med en uppmuntrande tanke malandes om att det bara kan bli bättre 🙂

Lite tröga ben men konstaterade glatt att det var femte månaden i rad som jag kunnat ta mitt morgondopp efter rundan och njuta av det. Riktigt, riktigt skönt i både luft och vatten. Jag älskar september!

Åjovars.