Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:35Ajj lajjkt, schöön distans 10k nytt "blandband" i lurarna, då går det undan , min arbetskompis som mixat olika råkkenrållband vilket innebär att alla låter är överraskningar (V) Rrrrrrrråck ånn (H)
/Gurra
Ajj lajjkt, schöön distans 10k nytt "blandband" i lurarna, då går det undan , min arbetskompis som mixat olika råkkenrållband vilket innebär att alla låter är överraskningar (V) Rrrrrrrråck ånn (H)
/Gurra
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:46Grymt skönt 14,44 km pass på ett lag kuperat spår i Eksjö.
Grymt skönt 14,44 km pass på ett lag kuperat spår i Eksjö.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:52hade planerat tröskelpass; med ökad hastighet varje tredjdel, men var INTE en bra dag, så blev någon sorts intervaller istället. Km-långa, med 30 s ståvila. Rakt av apvidrigt, och mjölksyran hemsk. Försökte köra med mantrat "det är dom här passen som ger
hade planerat tröskelpass; med ökad hastighet varje tredjdel, men var INTE en bra dag, så blev någon sorts intervaller istället. Km-långa, med 30 s ståvila. Rakt av apvidrigt, och mjölksyran hemsk. Försökte köra med mantrat "det är dom här passen som ger
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 14:54Med P1 i öronen och strålande sol i ögonen sprang jag 6km på 40 minuter. Både längre sträcka och tid än sist, och jag hade egentligen kunnat fortsätta längre. (H)
Med P1 i öronen och strålande sol i ögonen sprang jag 6km på 40 minuter. Både längre sträcka och tid än sist, och jag hade egentligen kunnat fortsätta längre. (H)
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 20:00Orientering på Skatås. Ett roligt inslag i den vanliga löpträningen. Denna gången var jag inte riktigt lika yr i mössan. Blev bara en riktig felbedömning i letandet. Lite lustigt detta...man har sprungit runt i skogarna på spåren många, många ggr....men s
Orientering på Skatås. Ett roligt inslag i den vanliga löpträningen. Denna gången var jag inte riktigt lika yr i mössan. Blev bara en riktig felbedömning i letandet. Lite lustigt detta...man har sprungit runt i skogarna på spåren många, många ggr....men s
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 21:10Ylitornio Finland Kesport cup. fyra kilometer sista del tävling. Kändes bra efteråt men det var tyfft som vanligt! Det finns bara några andra tävlingar kvar i det här hösten. Sedan liten vilo period och får förbereda inomhus sesongen. 🙂
Ylitornio Finland Kesport cup. fyra kilometer sista del tävling. Kändes bra efteråt men det var tyfft som vanligt! Det finns bara några andra tävlingar kvar i det här hösten. Sedan liten vilo period och får förbereda inomhus sesongen. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 00:00Bra bra bra! Snabbare!
Bra bra bra! Snabbare!
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 07:45Tungt & långsamt med en uppmuntrande tanke malandes om att det bara kan bli bättre 🙂
Tungt & långsamt med en uppmuntrande tanke malandes om att det bara kan bli bättre 🙂
Quote from Jonny Persson on 1 September 2011, 11:22Lite tröga ben men konstaterade glatt att det var femte månaden i rad som jag kunnat ta mitt morgondopp efter rundan och njuta av det. Riktigt, riktigt skönt i både luft och vatten. Jag älskar september!
Lite tröga ben men konstaterade glatt att det var femte månaden i rad som jag kunnat ta mitt morgondopp efter rundan och njuta av det. Riktigt, riktigt skönt i både luft och vatten. Jag älskar september!
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 13:43Åjovars.
Åjovars.