Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:34Fortsatte min ökning av distansen...
Idag var det 17 km på schemat, långsamt tempo men höll ändå runt 6:30 min/km.
Fantastiskt skönt att kroppen håller! Måste dock jobba på att dricka och få i mig lite näring under passet, blir helt slut resten av dagen a
Fortsatte min ökning av distansen...
Idag var det 17 km på schemat, långsamt tempo men höll ändå runt 6:30 min/km.
Fantastiskt skönt att kroppen håller! Måste dock jobba på att dricka och få i mig lite näring under passet, blir helt slut resten av dagen a
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:4130 km. 3 varv på Skatåsmilen. Helvetespasset som jag våndats för hela veckan. Varv 1 o 2 var helt OK. Varv 3 en pina, ingen energi. Fick gå i varje uppförsbacke. Kände mig gammal, skruttig o tjock.
30 km. 3 varv på Skatåsmilen. Helvetespasset som jag våndats för hela veckan. Varv 1 o 2 var helt OK. Varv 3 en pina, ingen energi. Fick gå i varje uppförsbacke. Kände mig gammal, skruttig o tjock.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:08Katastrof. Planen var att köra en 14km runda, men efter 3,6km så stängde kroppen av sig. Magen krampade och andningen var tung, försökte fortsätta men helt omöjligt. Var tvungen att vända hem efter fem kilometer. Frågan är vad det innebär för halvmaran om
Katastrof. Planen var att köra en 14km runda, men efter 3,6km så stängde kroppen av sig. Magen krampade och andningen var tung, försökte fortsätta men helt omöjligt. Var tvungen att vända hem efter fem kilometer. Frågan är vad det innebär för halvmaran om
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:19Det planerade långpasset runt Brunnsviken fick ställas in pga förkylning, hade behövt det inför T-LL och som revansch för förra höstens nederlag. Så det blev en promenad i skogen, det är lite bra att jag inte springer så fort för då hinner jag se var svam
Det planerade långpasset runt Brunnsviken fick ställas in pga förkylning, hade behövt det inför T-LL och som revansch för förra höstens nederlag. Så det blev en promenad i skogen, det är lite bra att jag inte springer så fort för då hinner jag se var svam
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:09Underbart skönt! Efter precis två veckors ofrivillig vila så var det äntligen dags att ge sig ut i löparspåret igen. Lagom tempo, vill inte att den lilla skvätt av förkylning som finns kvar i kroppen ska få fart igen.
Underbart skönt! Efter precis två veckors ofrivillig vila så var det äntligen dags att ge sig ut i löparspåret igen. Lagom tempo, vill inte att den lilla skvätt av förkylning som finns kvar i kroppen ska få fart igen.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:36Dagens pass var onödigt svettiga. Är jag månne sjuk eller övertränad? Svetten rann mer än vanligt. Temperaturen var kring 18-19°C. Det blev två pass. Först 1h ute i kärret mitt på dan och sen 9km längs spånbanan på kvällen. Att kärret tog fram svetten fö
Dagens pass var onödigt svettiga. Är jag månne sjuk eller övertränad? Svetten rann mer än vanligt. Temperaturen var kring 18-19°C. Det blev två pass. Först 1h ute i kärret mitt på dan och sen 9km längs spånbanan på kvällen. Att kärret tog fram svetten fö
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 20:25Jättebra! Men också lite märkligt... Jag var tvungen att stuva om lite i veckans program pga tjänsteresa. Idag skulle jag egentligen ha vilat, men flyttade onsdagens 5 km-pass till idag. Och ser då framför mig ett lugnt pass efter gårdagens långpass. Prog
Jättebra! Men också lite märkligt... Jag var tvungen att stuva om lite i veckans program pga tjänsteresa. Idag skulle jag egentligen ha vilat, men flyttade onsdagens 5 km-pass till idag. Och ser då framför mig ett lugnt pass efter gårdagens långpass. Prog
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 21:01kände mig helt slut efter bara fyra km fast pulsen knappt gick över 150... men det kommer att få mig att uppskatta nästa gång jag känner att jag flyger fram desto mer 😀
kände mig helt slut efter bara fyra km fast pulsen knappt gick över 150... men det kommer att få mig att uppskatta nästa gång jag känner att jag flyger fram desto mer 😀
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 16:36lätt jogg, med lätta fötter, å mjuk kropp. Ansträngde mig att jogga så långsamt jag pallade med. Första passet sen skitviruset.. helt underbart!! Var som att andas frisk luft igen, å så lugnet i kroppen efteråt.. *LYCKA*
lätt jogg, med lätta fötter, å mjuk kropp. Ansträngde mig att jogga så långsamt jag pallade med. Första passet sen skitviruset.. helt underbart!! Var som att andas frisk luft igen, å så lugnet i kroppen efteråt.. *LYCKA*
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 19:31Kessy: (t+)
Kessy: (t+)