Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 21:2810km löpning direkt efter regn. Alltid skönt att springa i ren luft
10km löpning direkt efter regn. Alltid skönt att springa i ren luft
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 00:01första intervallpasset + backe på 3 veckor. Behövde rensa benen lite från lite "slagg". Få se hur smart det var att göra det IDAG...då man ska springa Risveden i morgon...
första intervallpasset + backe på 3 veckor. Behövde rensa benen lite från lite "slagg". Få se hur smart det var att göra det IDAG...då man ska springa Risveden i morgon...
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 15:56Långpass på 21 km idag med 3 st Compeed-plåster på vardera foten. En (aningen) ömt nu efter 13 tränings/tävlingsdagar på raken i tävlingen "Jogga jorden runt" Nu blir det några dagars vila för att återämta sig efter dom 420 km man lyckades skrapa ihop :
Långpass på 21 km idag med 3 st Compeed-plåster på vardera foten. En (aningen) ömt nu efter 13 tränings/tävlingsdagar på raken i tävlingen "Jogga jorden runt" Nu blir det några dagars vila för att återämta sig efter dom 420 km man lyckades skrapa ihop :
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 18:36Risveden. Lite blött, lite lera, lite grus. Terräng 🙂
Risveden. Lite blött, lite lera, lite grus. Terräng 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 13:50Underbart!
Påhejad av publik under Brottbyrundan idag. Deltog i 5 km barfotaklassen. Härligt löparväder och bra underlag! Kändes gott att öka längsta barfotadistans med 2 km! En bra dag!
/Jenny
Underbart!
Påhejad av publik under Brottbyrundan idag. Deltog i 5 km barfotaklassen. Härligt löparväder och bra underlag! Kändes gott att öka längsta barfotadistans med 2 km! En bra dag!
/Jenny
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 20:28Tror att jag mötte Katia på vägen. Det resultera i att det endast vart 10km i dag
Tror att jag mötte Katia på vägen. Det resultera i att det endast vart 10km i dag
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 21:07Tungt, repris på förra söndagen, sista 22 på LL, dock klart färre löpare
/G
Tungt, repris på förra söndagen, sista 22 på LL, dock klart färre löpare
/G
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 07:59skönt!
skönt!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 08:47Söndagsmilen i 6:45-tempo - underbart skönt om än något kvavt i luften. Ser redan fram emot tisdagens intervallträning! 🙂
Söndagsmilen i 6:45-tempo - underbart skönt om än något kvavt i luften. Ser redan fram emot tisdagens intervallträning! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 09:23Var arg och trött och sur innan jag gav mig ut för att springa. Men löpning är världens bästa universalmedicin - innan jag visste ordet av var jag på strålande humör, hade slagit mitt sommarrekord i distans och hållit en hastighet på i snitt 9,7 km/h - ri
Var arg och trött och sur innan jag gav mig ut för att springa. Men löpning är världens bästa universalmedicin - innan jag visste ordet av var jag på strålande humör, hade slagit mitt sommarrekord i distans och hållit en hastighet på i snitt 9,7 km/h - ri