Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 20:21Runday-träning, så hur kunde det INTE vara fantastiskt? 🙂
Runday-träning, så hur kunde det INTE vara fantastiskt? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 16:30Oroar mig över nästa pass. Har haft halsont och varit snorig och inte sprungit (eller tränat alls för den delen) på snart 3 veckor. Känner mig hyfsat bra nu så kanske ett pass till helgen...
Oroar mig över nästa pass. Har haft halsont och varit snorig och inte sprungit (eller tränat alls för den delen) på snart 3 veckor. Känner mig hyfsat bra nu så kanske ett pass till helgen...
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 20:3610 km, känndes riktigt bra. Det är alltid lättare att springa efter att det har regnat. 🙂
10 km, känndes riktigt bra. Det är alltid lättare att springa efter att det har regnat. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 08:02Härligt friskt med krispig luft. 10 km morgonlöpning i +2,6°C. Fantastiskt skönt löparväder!
/ Jenny
Härligt friskt med krispig luft. 10 km morgonlöpning i +2,6°C. Fantastiskt skönt löparväder!
/ Jenny
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 13:23Ny typ av fartlek, dottern cycklade bredvid och jag försöker att hålla samma tempo som hon. rekomenderas... 🙂
Ny typ av fartlek, dottern cycklade bredvid och jag försöker att hålla samma tempo som hon. rekomenderas... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 19:53Tog mig ut i kväll, känner mig lite trött i både kroppen och knoppen. Skönt med långärmat!
Tog mig ut i kväll, känner mig lite trött i både kroppen och knoppen. Skönt med långärmat!
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 20:16Skit, det var hemskt.
Sprang på löpband och tyckte det va jobbigt att hålla 4.50 tempo!!
USCH tvi och blä.. inget mera löpband!
Skit, det var hemskt.
Sprang på löpband och tyckte det va jobbigt att hålla 4.50 tempo!!
USCH tvi och blä.. inget mera löpband!
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 21:48En timmes kvällslöpning runt Safjället med avslutning uppför Toltorpsdalen och över Guldheden, kändes riktigt skönt. Perfekt temperatur, lagom tempo, kändes som om jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst.
En timmes kvällslöpning runt Safjället med avslutning uppför Toltorpsdalen och över Guldheden, kändes riktigt skönt. Perfekt temperatur, lagom tempo, kändes som om jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst.
Quote from Jonny Persson on 14 October 2011, 10:56Helt otroligt bra! Jag vet inte om det var solen, vattnet eller bara det att kroppen var rackarns pigg. En ren njutning och jag hoppas att känslan är kvar till dagens andra pass. Kan inte låta bli att bifoga en bild på undertecknad på gott morgonhumör. Fo
Helt otroligt bra! Jag vet inte om det var solen, vattnet eller bara det att kroppen var rackarns pigg. En ren njutning och jag hoppas att känslan är kvar till dagens andra pass. Kan inte låta bli att bifoga en bild på undertecknad på gott morgonhumör. Fo
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 10:0915 underbara km i soluppgång. Härligt krispig luft, ca 1°C. Livet är en njutning!
Kram,
Jenny
15 underbara km i soluppgång. Härligt krispig luft, ca 1°C. Livet är en njutning!
Kram,
Jenny