Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Runday-träning, så hur kunde det INTE vara fantastiskt? 🙂

Oroar mig över nästa pass. Har haft halsont och varit snorig och inte sprungit (eller tränat alls för den delen) på snart 3 veckor. Känner mig hyfsat bra nu så kanske ett pass till helgen...

10 km, känndes riktigt bra. Det är alltid lättare att springa efter att det har regnat. 🙂

Härligt friskt med krispig luft. 10 km morgonlöpning i +2,6°C. Fantastiskt skönt löparväder!
/ Jenny

Ny typ av fartlek, dottern cycklade bredvid och jag försöker att hålla samma tempo som hon. rekomenderas... 🙂

Tog mig ut i kväll, känner mig lite trött i både kroppen och knoppen. Skönt med långärmat!

Skit, det var hemskt.
Sprang på löpband och tyckte det va jobbigt att hålla 4.50 tempo!!
USCH tvi och blä.. inget mera löpband!

En timmes kvällslöpning runt Safjället med avslutning uppför Toltorpsdalen och över Guldheden, kändes riktigt skönt. Perfekt temperatur, lagom tempo, kändes som om jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst.

Helt otroligt bra! Jag vet inte om det var solen, vattnet eller bara det att kroppen var rackarns pigg. En ren njutning och jag hoppas att känslan är kvar till dagens andra pass. Kan inte låta bli att bifoga en bild på undertecknad på gott morgonhumör. Fo

15 underbara km i soluppgång. Härligt krispig luft, ca 1°C. Livet är en njutning!
Kram,
Jenny