Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 22:03Skönt att höra att du inte skadade värre Richard, nu får vi vara rädda om oss.
Kom ut efter jobbet i dag, skönt efter en dag inomhus. Streak dag 11.
Testa att köra 1 km varje dag (t+)
Skönt att höra att du inte skadade värre Richard, nu får vi vara rädda om oss.
Kom ut efter jobbet i dag, skönt efter en dag inomhus. Streak dag 11.
Testa att köra 1 km varje dag (t+)
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:30Frisk solig o blåsig Kullaviksrunda, skönt ! 🙂
Frisk solig o blåsig Kullaviksrunda, skönt ! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 18:304,3 km. rund byn.Det var blött snö och regnade hela tiden. Kändes jobbigt att springa. 🙁
4,3 km. rund byn.Det var blött snö och regnade hela tiden. Kändes jobbigt att springa. 🙁
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 07:56Känns inte alls bra - inställt pga julbord! (#)
Nåväl, jag tröstar mig med att veckomängden löpning hade ökat för fort på för kort tid om jag sprungit idag. Försöker se något positivt i det mesta, för det finns där om man bara reflekterar lite! (H)
Tidi
Känns inte alls bra - inställt pga julbord! (#)
Nåväl, jag tröstar mig med att veckomängden löpning hade ökat för fort på för kort tid om jag sprungit idag. Försöker se något positivt i det mesta, för det finns där om man bara reflekterar lite! (H)
Tidi
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 18:24Lite långsamt, men otroligt skönt! 🙂
Har haft ett ofrivilligt avbrott i min löpträning. Fick rosfeber i mitt ben för några veckor sedan och har tvingats till löpvila. Tufft att acceptera. Från att springa mellan 2-3 mil i veckan till inga mil alls,är en
Lite långsamt, men otroligt skönt! 🙂
Har haft ett ofrivilligt avbrott i min löpträning. Fick rosfeber i mitt ben för några veckor sedan och har tvingats till löpvila. Tufft att acceptera. Från att springa mellan 2-3 mil i veckan till inga mil alls,är en
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 19:24Härligt Ewa!
Härligt Ewa!
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 21:56Min vurpa i söndags var inte värre än att jag kunde göra en skön 18km runda i kväll. 🙂
Min vurpa i söndags var inte värre än att jag kunde göra en skön 18km runda i kväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 12:01Kort runda rund byn 4,32 km.(mig lång). Nu kändes det bätre . men tog det lung tempo när det var slaskigt och halkigt.
Kort runda rund byn 4,32 km.(mig lång). Nu kändes det bätre . men tog det lung tempo när det var slaskigt och halkigt.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 21:47Riktigt halkigt, blåis runt elljus spåret. Mina icebugs är suveräna, ganska avlsappnad löpning trots allt. Lite trött i fotleder och höfter nu,
Riktigt halkigt, blåis runt elljus spåret. Mina icebugs är suveräna, ganska avlsappnad löpning trots allt. Lite trött i fotleder och höfter nu,
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 10:45Regnigt, mörkt och fläckvis isigt i både motionsspår och på vägen dit. Bra kläder gör ändå att löpningen är fantastiskt härlig! Idag hade jag dock uppskattat en tunn mössa med skärm eftersom det blev dålig sikt genom regnblöta glasögon. Nåväl, en sådan gå
Regnigt, mörkt och fläckvis isigt i både motionsspår och på vägen dit. Bra kläder gör ändå att löpningen är fantastiskt härlig! Idag hade jag dock uppskattat en tunn mössa med skärm eftersom det blev dålig sikt genom regnblöta glasögon. Nåväl, en sådan gå