Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

😀 (H) (L) http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=111468

Minusgrader, ishinna på vägarna efter dagens regn och tö. Turligen var trottoarer och gångvägar sandade, löpningen flöt på bra. 16 km asfaltslöpning i nya skorna (har endast sprungit 2 x 10,5 km med dem), känns bra.
Kram,
Jenny

Min vanligt kort runda rund byn 4,32km. Lätt tempo. Kändes jätte bra den här gången. 🙂

Blåsigt, mörkt, ruggigt. Blankis på gator och i motionsspår. Jag klarade mig runt 10,5 km utan fall, men det finns risk att sjukhusen i Stockholmstrakten översvämmas av patienter som fallit och slagit sig! Jag använde dobbskor, men det var ändå mycket hal

Hade riktigt tunga och stela ben idag men det släppte lite på de sista kilometrarna. Tyvärr hjälpte inte det härliga vädret, med sol och klar kall luft, till att få fart på benen...

Liten kort runda idag på 7 km. Hade motvind till en del, kändes som man stod stilla i vinden bitvis. Men resten kändes riktigt bra. 🙂

Underbar morgonrunda i -7°C och med snö i motionsspåret! Härligt att det äntligen blivit lite vinter här i Stockholmsområdet!
/Jenny

Tungt men snabbt..

Tungt i början, men det lättade efter hand. Alltid kul att springa ihop med en kompis, det underlättar och motiverar. Nu är jag skönt seg i benen.

Halare ute idag än igår, troligen relaterat till den lägre temperaturen (-0,5°). Ett lätt snötäcke gömde isen, men eftersom jag sprang samma runda igår så hade jag bra koll på att det var is mest överallt...
Varning för halka, med andra ord!
/ Jenny