Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 14:39😀 (H) (L) http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=111468
😀 (H) (L) http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=111468
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 19:54Minusgrader, ishinna på vägarna efter dagens regn och tö. Turligen var trottoarer och gångvägar sandade, löpningen flöt på bra. 16 km asfaltslöpning i nya skorna (har endast sprungit 2 x 10,5 km med dem), känns bra.
Kram,
Jenny
Minusgrader, ishinna på vägarna efter dagens regn och tö. Turligen var trottoarer och gångvägar sandade, löpningen flöt på bra. 16 km asfaltslöpning i nya skorna (har endast sprungit 2 x 10,5 km med dem), känns bra.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:20Min vanligt kort runda rund byn 4,32km. Lätt tempo. Kändes jätte bra den här gången. 🙂
Min vanligt kort runda rund byn 4,32km. Lätt tempo. Kändes jätte bra den här gången. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 11:08Blåsigt, mörkt, ruggigt. Blankis på gator och i motionsspår. Jag klarade mig runt 10,5 km utan fall, men det finns risk att sjukhusen i Stockholmstrakten översvämmas av patienter som fallit och slagit sig! Jag använde dobbskor, men det var ändå mycket hal
Blåsigt, mörkt, ruggigt. Blankis på gator och i motionsspår. Jag klarade mig runt 10,5 km utan fall, men det finns risk att sjukhusen i Stockholmstrakten översvämmas av patienter som fallit och slagit sig! Jag använde dobbskor, men det var ändå mycket hal
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 14:10Hade riktigt tunga och stela ben idag men det släppte lite på de sista kilometrarna. Tyvärr hjälpte inte det härliga vädret, med sol och klar kall luft, till att få fart på benen...
Hade riktigt tunga och stela ben idag men det släppte lite på de sista kilometrarna. Tyvärr hjälpte inte det härliga vädret, med sol och klar kall luft, till att få fart på benen...
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 16:44Liten kort runda idag på 7 km. Hade motvind till en del, kändes som man stod stilla i vinden bitvis. Men resten kändes riktigt bra. 🙂
Liten kort runda idag på 7 km. Hade motvind till en del, kändes som man stod stilla i vinden bitvis. Men resten kändes riktigt bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 15:10Underbar morgonrunda i -7°C och med snö i motionsspåret! Härligt att det äntligen blivit lite vinter här i Stockholmsområdet!
/Jenny
Underbar morgonrunda i -7°C och med snö i motionsspåret! Härligt att det äntligen blivit lite vinter här i Stockholmsområdet!
/Jenny
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 15:29Tungt men snabbt..
Tungt men snabbt..
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 01:23Tungt i början, men det lättade efter hand. Alltid kul att springa ihop med en kompis, det underlättar och motiverar. Nu är jag skönt seg i benen.
Tungt i början, men det lättade efter hand. Alltid kul att springa ihop med en kompis, det underlättar och motiverar. Nu är jag skönt seg i benen.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 11:08Halare ute idag än igår, troligen relaterat till den lägre temperaturen (-0,5°). Ett lätt snötäcke gömde isen, men eftersom jag sprang samma runda igår så hade jag bra koll på att det var is mest överallt...
Varning för halka, med andra ord!
/ Jenny
Halare ute idag än igår, troligen relaterat till den lägre temperaturen (-0,5°). Ett lätt snötäcke gömde isen, men eftersom jag sprang samma runda igår så hade jag bra koll på att det var is mest överallt...
Varning för halka, med andra ord!
/ Jenny