Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 16:37Aptungt. Och kul.
Aptungt. Och kul.
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 23:0414 km härlig skidåkning.
14 km härlig skidåkning.
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 20:14Riktigt skönt, trots att det blev lite väl långt till slut. Sista biten från Toltorpsdalen upp på Guldheden var jag rejält seg i benen, kändes nästan lika stela som istapparna i skägget 🙂
Riktigt skönt, trots att det blev lite väl långt till slut. Sista biten från Toltorpsdalen upp på Guldheden var jag rejält seg i benen, kändes nästan lika stela som istapparna i skägget 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 13:19Sprungit 9 km löpband - om det nu räknar rätt :/ Lite tröttsamt för fötterna. Mina Vff sitter inte perfekt eller så är jag inte insprungen på dem.
Sprungit 9 km löpband - om det nu räknar rätt :/ Lite tröttsamt för fötterna. Mina Vff sitter inte perfekt eller så är jag inte insprungen på dem.
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 20:2716 km löpning i motvind, snöfall, snömodd och -7°C. Låter som bra pannbensträning, men det kändes härligt, lätt och skönt! Bara mössan som inte var bra, vinden gick rakt igenom så öron och huvud kändes kalla hela löpturen.
Kram,
Jenny
16 km löpning i motvind, snöfall, snömodd och -7°C. Låter som bra pannbensträning, men det kändes härligt, lätt och skönt! Bara mössan som inte var bra, vinden gick rakt igenom så öron och huvud kändes kalla hela löpturen.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 20:48bara 5km i dag. -9 och lämna jackan hemma, det var dumt. Vart så kall att jag var tvungen att trösta mig med en öl efteråt...
bara 5km i dag. -9 och lämna jackan hemma, det var dumt. Vart så kall att jag var tvungen att trösta mig med en öl efteråt...
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 10:2913 km lugn och härlig löpning i underbart februariväder! -5°C, vindstilla, hårt packad snö, fågelkvitter och dagsljus! Superbra grepp med Inov-8 Oroc 280.
Kram,
Jenny
13 km lugn och härlig löpning i underbart februariväder! -5°C, vindstilla, hårt packad snö, fågelkvitter och dagsljus! Superbra grepp med Inov-8 Oroc 280.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 19:37Dagens långpass var segt från början till slutet! Det var till att bita ihop!
Dagens långpass var segt från början till slutet! Det var till att bita ihop!
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 09:224,32 km . Efter kylperiod. Kändes tyngt! Har inte kommit löpning så mycket sistone och det känns. 🙂
4,32 km . Efter kylperiod. Kändes tyngt! Har inte kommit löpning så mycket sistone och det känns. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 13:29Lite segt i början och lite ovant att springa uteinser jag - men strålande sol och inga problem med is.
Lite segt i början och lite ovant att springa uteinser jag - men strålande sol och inga problem med is.