Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 22:09korta intervaller på oplogade gångvägar var jobbigt men hanterbart. Upp och ner joggen skön. Starka fotleder bör jag få så mycket som jag plumsat denna vinter.
korta intervaller på oplogade gångvägar var jobbigt men hanterbart. Upp och ner joggen skön. Starka fotleder bör jag få så mycket som jag plumsat denna vinter.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 21:0916 km löpning efter jobbet. Motvind (5 m/s enl prognos) och snömodd stora delar av löpningen. Kallare än väntat, -3,5°C visade termometern när jag kom hem. Låt mig säga att Täby kommun får skämmas över plogningen, men å andra sidan var det bra träning för
16 km löpning efter jobbet. Motvind (5 m/s enl prognos) och snömodd stora delar av löpningen. Kallare än väntat, -3,5°C visade termometern när jag kom hem. Låt mig säga att Täby kommun får skämmas över plogningen, men å andra sidan var det bra träning för
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 10:56Mer styrketräning än löpning på 5 av de 13 km jag sprang idag. 5-10 cm nysnö ovanpå ojämn och eftergivlig packad snö... Än slank foten dit och än slank den dit... Utan dobbskor hade det nog inte varit skojigt alls...
Började i härliga -6°C och solsken so
Mer styrketräning än löpning på 5 av de 13 km jag sprang idag. 5-10 cm nysnö ovanpå ojämn och eftergivlig packad snö... Än slank foten dit och än slank den dit... Utan dobbskor hade det nog inte varit skojigt alls...
Började i härliga -6°C och solsken so
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 10:59Inga brutna ben, ett under!
Att ge sig ut på långrunda idag var ett tvivelaktigt beslut. Att göra det utan dobbskor var dumdristigt...
Jag trodde att det skulle vara mest barmark med snöslask, men si det var fel. Det var mest blankis med vatten ovanpå...
Inga brutna ben, ett under!
Att ge sig ut på långrunda idag var ett tvivelaktigt beslut. Att göra det utan dobbskor var dumdristigt...
Jag trodde att det skulle vara mest barmark med snöslask, men si det var fel. Det var mest blankis med vatten ovanpå...
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 19:13Det blev 5 km på 35 min på löpbandet.. Det kändes fantastiskt och jag hade massor av krut kvar. Men jag vill inte dra på mig smärta i knäna igen så jag tar det lugnt tills jag fått mina inlägg..
Styrketräningen var ynklig, men det gör mig inget.. springe
Det blev 5 km på 35 min på löpbandet.. Det kändes fantastiskt och jag hade massor av krut kvar. Men jag vill inte dra på mig smärta i knäna igen så jag tar det lugnt tills jag fått mina inlägg..
Styrketräningen var ynklig, men det gör mig inget.. springe
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 20:098,64 km. två gånger rund byn. Oblogade vägar och trottoarer dessutom vinden piskade mot ansiktet att det gjorde ont. Det var tyfft men bar träning. Det dog 46:15 minuter. Efteråt väntan om bastu hade halv timmans muskelpas. 🙂
8,64 km. två gånger rund byn. Oblogade vägar och trottoarer dessutom vinden piskade mot ansiktet att det gjorde ont. Det var tyfft men bar träning. Det dog 46:15 minuter. Efteråt väntan om bastu hade halv timmans muskelpas. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 21:15Bah!
16 km löpning med dobbskor. På fuktig barmark i princip hela vägen... "Alla" andra har varnat för ishalka, folk har ramlat mm. Men, där jag sprang var det bar asfalt... Fick leta efter is/snöfläckar för att komma undan lite asfaltslöpning. Nåväl, ben
Bah!
16 km löpning med dobbskor. På fuktig barmark i princip hela vägen... "Alla" andra har varnat för ishalka, folk har ramlat mm. Men, där jag sprang var det bar asfalt... Fick leta efter is/snöfläckar för att komma undan lite asfaltslöpning. Nåväl, ben
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 18:573,2 km löpning i vårväder; 8 grader varmt med rejält blåsigt. Landade på 18 minuter efter ha haft uppehåll sedan början på november pga ett ömmande knä. Kändes bra, hoppas bara knäet håller...
3,2 km löpning i vårväder; 8 grader varmt med rejält blåsigt. Landade på 18 minuter efter ha haft uppehåll sedan början på november pga ett ömmande knä. Kändes bra, hoppas bara knäet håller...
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 19:43Körde intervaller i dag (4 x 1000). Riktigt jobbigt, men skönt efteråt, vart totalt 9km
Körde intervaller i dag (4 x 1000). Riktigt jobbigt, men skönt efteråt, vart totalt 9km
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 20:47Barmark 🙂 Äntligen, några översvämningar som man fick trippa runt men för övrigt underbar barmark.
Löpningen då: 10 km snabbdistans & 1,5 km nerjogg, underbart skönt.
Barmark 🙂 Äntligen, några översvämningar som man fick trippa runt men för övrigt underbar barmark.
Löpningen då: 10 km snabbdistans & 1,5 km nerjogg, underbart skönt.