Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 18:40Gick ut för fort, hade fastnat framför datorn och solen lockade till löpning men efter 4 veckor utan träning så går det inte fort. Kroppen hade glömt bort det men hela jag kämpade på i 3 km. En kvinna stod nere vid Mälaren och njöt i solskenet, fick ta de
Gick ut för fort, hade fastnat framför datorn och solen lockade till löpning men efter 4 veckor utan träning så går det inte fort. Kroppen hade glömt bort det men hela jag kämpade på i 3 km. En kvinna stod nere vid Mälaren och njöt i solskenet, fick ta de
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 20:02Då vintern hälsade på o lämnade slask o kyla i Sthlm.. så tog jag det bekväma valet.. löpband.
Jag hoppade söndagens pass pga knä o fotsmärta.. Men idag flög jag fram.. 6 km ren njutning.. Det sprutar endorfiner o jag längtar efter den dag jag kan haka på
Då vintern hälsade på o lämnade slask o kyla i Sthlm.. så tog jag det bekväma valet.. löpband.
Jag hoppade söndagens pass pga knä o fotsmärta.. Men idag flög jag fram.. 6 km ren njutning.. Det sprutar endorfiner o jag längtar efter den dag jag kan haka på
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 20:09En alldeles underbar dag! Sol, smältvattensilar, bajslukt, fågelkvitter, ljumma vindar.
Sprang hem från jobbet, sol i början av turen och fortfarande dagsljus när jag sprungit klart. Trodde jag sprang lugnt, men efter ca 8 km fick jag håll, vilket är ett
En alldeles underbar dag! Sol, smältvattensilar, bajslukt, fågelkvitter, ljumma vindar.
Sprang hem från jobbet, sol i början av turen och fortfarande dagsljus när jag sprungit klart. Trodde jag sprang lugnt, men efter ca 8 km fick jag håll, vilket är ett
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 13:22Sprang ett första lite längre pass nu på lunchen efter att ha vart förkyld i nästan två veckor. Och allt kändes kanon. Höll ett lungt tempo tyckte jag och såg sen att snittet var ca 6 min/km. Klart godkänd lägstanivå. Om jag nu bara får vara frisk finns d
Sprang ett första lite längre pass nu på lunchen efter att ha vart förkyld i nästan två veckor. Och allt kändes kanon. Höll ett lungt tempo tyckte jag och såg sen att snittet var ca 6 min/km. Klart godkänd lägstanivå. Om jag nu bara får vara frisk finns d
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 14:43Fantastiskt! Sitter o eftersvettas... Ljuva träning!
Fantastiskt! Sitter o eftersvettas... Ljuva träning!
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 08:57Fantastisk morgon! Kom ut redan vid 06:30, ljust och härligt ute. 21,7 km i nya skor, NB 890 v2. Underbart sköna lättviktsskor med lägre drop än tidigare version. Solsken, fågelkvitter och nästan bilfritt. Njutning i stora mått!
Kram,
Jenny
Fantastisk morgon! Kom ut redan vid 06:30, ljust och härligt ute. 21,7 km i nya skor, NB 890 v2. Underbart sköna lättviktsskor med lägre drop än tidigare version. Solsken, fågelkvitter och nästan bilfritt. Njutning i stora mått!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 10:53En semester resa i Finland! Nivalas kommun. Sprang där Onsdag 11km. rund centrum område . Torsdag sedan 11,2 km. Det var härligt väder. Solen sen och var vind stilla. :-). Var lite utmattat efter andra rundan. Men det ska jag var också när har ökat lite s
En semester resa i Finland! Nivalas kommun. Sprang där Onsdag 11km. rund centrum område . Torsdag sedan 11,2 km. Det var härligt väder. Solen sen och var vind stilla. :-). Var lite utmattat efter andra rundan. Men det ska jag var också när har ökat lite s
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 08:37Dagens pass kändes klockrent!
Skillnaden mot förra passet som jag sprang i torsdags var enorm, jag sprang exakt samma runda!
Det jag gjorde annorlunda mellan passen var att jag hade två dagars träningsuppehåll innan dagens pass och endast en innan föreg
Dagens pass kändes klockrent!
Skillnaden mot förra passet som jag sprang i torsdags var enorm, jag sprang exakt samma runda!
Det jag gjorde annorlunda mellan passen var att jag hade två dagars träningsuppehåll innan dagens pass och endast en innan föreg
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 11:22Underbart vacker morgon, frost på träden och dimma i luften! Soluppgång, fågelkvitter. 13 km löpning, varav 10 på blankis i spåren runt Vallentuna IP. Hann hem till Vasaloppets start, men snabbt gick det inte idag! Tur att jag har dobbskor!
Kram,
Jenny
Underbart vacker morgon, frost på träden och dimma i luften! Soluppgång, fågelkvitter. 13 km löpning, varav 10 på blankis i spåren runt Vallentuna IP. Hann hem till Vasaloppets start, men snabbt gick det inte idag! Tur att jag har dobbskor!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 15:50Fantastiskt, körde mitt pass på löpband, 6 km utan någon som helst smärta i knäna. Det var fantastiskt. Styrketräningen var härlig och jag var helt ensam på tjejgymmet. Härliga söndagmorgon!
Nu blir det söndagsmiddag med fläskstek och husmanstillbehör. M
Fantastiskt, körde mitt pass på löpband, 6 km utan någon som helst smärta i knäna. Det var fantastiskt. Styrketräningen var härlig och jag var helt ensam på tjejgymmet. Härliga söndagmorgon!
Nu blir det söndagsmiddag med fläskstek och husmanstillbehör. M