Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Jamendramigbaklänges! Saucony Kinvara 2, enough said 🙂 Smög in ett skobyte efter 2 k, körde 1k med de nya SUPERSNABBA pjucken och det var bara ren (L)! efter 1 k så skobyte igen till de gamla "brandgula, vilka blyfötter jag fick då (t-) Nu ska jag fasa

Fåglarnas kör var otroligt vacker denna morgon. Flera plusgrader och mulet, spåret täckt med spegelblank is. Mötte en stackare som försökte springa spåret utan dobbskor/broddar, han såg mer ut som en trädkramare än en löpare!

Tempot anpassades till unde

Barmark, tyst make, fågelkvitter och solsken. Vallentunasjön runt i lugnt tempo, härlig start på söndagen. Byig vind som friskade i emellanåt, men en härlig tur. Hörde duvor för första gången i vår, vårkänslor!

Kram,
Jenny

Dagens pass kändes bra. Jag kan fortfarande inte springa hela rundan på 3 km men större delen av den. Det känns att det går framåt. Underbar känsla!

Jättefint väder, och bra underlag i skogsspåret men lite osäker på formen, både i luftrör och knän ... lätt testvarv och sedan ett med barnen som gick över i blandad promenad.

Hann bara med 3 km idag, sovmorgon och kvällspass ger inte utrymme för mer. Härligt vårväder med mycket folk ute och sopade gångvägar hemma i Kallhäll 🙂

Första löprundan för i år. riktigt skönt faktiskt. vårvärme och rent på vägarna

(L) Vår i luften men passet måste kallas VU. Underbart skönt & bara ett ställe där det var riktigt sumpigt, soppar dom upp gruset så kommer man bli helt lyrisk.
10km på 51:32

Skönt långpass. 20km, Sol och varmt när jag gav mig ut, men solen gick och la sig efter halva rundan, sen vart det kallt. Skönt med varm dusch efteråt

6,4 km på 44 min. Var varken trött eller flåsig, benen var lätta o hundarna tröttnade innan mig. Fågelkvitter o solsken, älskade söderförort.. 🙂