Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Joggade 10 km för första gången i mitt liv. Det tog knappt 67 minuter. Det är jag mycket nöjd med efter som jag har som mål att klara Tjejmilen på under 60 min den 1/9. Var inte jättetrött när jag var klar så jag har mer att ge redan nu.

..Va duktiga alla är haha
Själv så kämpar jag på med Löparskola för att nå under 60min på Lidingö tjejmil i slutet av september.
Dagens pass....mja...känns i vaderna och baksida lår...skumt (#)

Intervaller. 10x400 meter avverkades på löpbandet pga regn, kyla och hård vind. Kändes bra. Nästan lite för bra, så jag kan nog köra lite snabbare i intervallerna nästa gång. Kul att det är åt det hållet någon gång, så får man känna sig stark. 🙂

Intervaller. 5x1000 meter avverkades i terräng pga regn, kyla och hård vind. Men så lätt kommer man inte undan så det blev tre jobbiga faktorer förutom kuperingen och farten. Fast pollenfritt! (t+)

Hmm... Retas du med mig nu Mackan? Jag har precis beställt din bok och om du inte är snäll mot mig så ska jag dissa den ordentligt! 😉

Jag småretas Christian. Men mest var det att din inledning passade så bra ihop med anledningen till att jag valde mitt pass just idag. 🙂

...hemskt!! Kommer inte ihåg att det var så backigt i elljusspåret vid Rösjön. Visste däremot att lyckan över att kunna springa igen (efter tre månaders till och från sjukdom) skulle vara kortvarig. Nu gäller det att ta sig igenom den jobbiga "kom igång-p

10 km i makligt tempo, tror jag har en förkylning i kroppen. Skall ta det lugnt ett par dagar så får vi se

I går 9,6 kilometer 4:51 tempo. Kändes jobbigt med tunga ben när sprang back intervaller dagen före. men var nöjd ändå att orkade springa så pass bra tempo.Känns bra när formen är uppåt! 🙂

Gårdagens pass... 23 km. Hade högre tempo än normalt, men ändå ett av skönaste passen jag någonsin sprungit. Under tredje fjärdedelen av passet kom jag in i ett sådant där tillstånd när allt bara känns lätt och glatt. Tänk om all träning kändes så bra. Me