Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Jobbigt men bra.
Transportlöpning 45 min för att hämta/låna svärföräldrarnas bil.
Kändes som väl använd tid då bussresa med tillhörande promenad till/från hållplatsen hade tagit samma tid.

Blev förvånad hur långt man kommer när man har en sträcka att a

Ledig idag och skulle göra några ärenden men kom hem senare än beräknat. Det hade börjat regna, jag kände inte alls för att ge mig ut men så fick jag en spark av Mackan så jag gav mig ut på 2 km. Passade på att köpa basilika som jag glömt så nu blev midda

Åsa och Camilla transport löpning är härligt. Bara fördelar två flugor i en smäll.
Jag blev lite stött i dag då tåget inte gick som det skulle frös och väntade på nästa tåg som tog mej ända hem. Därmed gick jag miste om min transport löpning nu har jag a

Skönt att du kunde avreagera dig i gymmet Ingela, hoppas tåget går som det ska nästa träningspass 🙂

Härigt att springa efter det har regnat. Skön runda på kvällskvisten. Känner mig pigg

16 km transportlöpning. Varmt, +16°C, solsken. Tunga ben sista 5 km, men fram tills dess skönt trots att det var för varmt för min smak. Korta tights, t-shirt och jacka med uppkavlade ärmar. Härligt trots allt!
Kram,
Jenny

Jacka Jenny? Jag körde med shorts, t-shirt och jacka med uppkavlade ärmar igårkväll i regnet. Idag var det nära att jag tog av mig och körde med bar överkropp men jag ville inte skrämma skolbarnen. 🙂

Överskattade min form. Gick ut på 3:30 första kilometern och fick kriga på i 5 min/km med tunga vader sen. Blev bara 5 km idag.

Japp, Mackan, Brooks nightlife, så inte särskilt tjock...
Men, ändå, en jacka. Idag. Idioti! (#)

Eftersom det var regn i prognosen och eftersom jag har löparkläderna på mig när jag åker till jobbet på morgonen, så var jackan på i morse. Vill inte lämna d

Det behöver du. 🙂