Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 21:37Är inte lika modig som Mackan... sprang i T-skirt i kväll, riktigt skönt dock 🙂
Är inte lika modig som Mackan... sprang i T-skirt i kväll, riktigt skönt dock 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 22:06Barfotapremiär utomhus. Kändes hur bra som helst tills jag kom till ett parti där det inte var sopat på asfalten. Det tyckte inte mina fötter om alls.
Barfotapremiär utomhus. Kändes hur bra som helst tills jag kom till ett parti där det inte var sopat på asfalten. Det tyckte inte mina fötter om alls.
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 09:145,7 km barfotalöpning på vägarna hemmavid. Härligt, härligt, men precis som Olle har jag en gatusträckning där de ej har sopat och det är förbenat obekvämt att springa där. Springa och springa, förresten, det är knappt styrfart för gruset känns som miljon
5,7 km barfotalöpning på vägarna hemmavid. Härligt, härligt, men precis som Olle har jag en gatusträckning där de ej har sopat och det är förbenat obekvämt att springa där. Springa och springa, förresten, det är knappt styrfart för gruset känns som miljon
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 09:41Drabbad av hybris!
Pigga ben efter 21,7 km tillsammans med maken. Lämnade maken på trappen och drog iväg 3,16 km till. Maken räknade snabbt ut att det saknades några hundra meter för att jag skulle ha sprungit drygt 25 km, alltså ut en runda till, runt en
Drabbad av hybris!
Pigga ben efter 21,7 km tillsammans med maken. Lämnade maken på trappen och drog iväg 3,16 km till. Maken räknade snabbt ut att det saknades några hundra meter för att jag skulle ha sprungit drygt 25 km, alltså ut en runda till, runt en
Quote from Marléne Lönnqvist on 6 May 2012, 13:18Skitrunda idag. Skav av skon, snöslask på vägen, konstig brännande smärta i höger fotled. Ren misär. Gjorde dock inte ont i skavet när jag gick så dagens mil blev väl 5-6 km jogg och resten gång. Rena vilan.
Skitrunda idag. Skav av skon, snöslask på vägen, konstig brännande smärta i höger fotled. Ren misär. Gjorde dock inte ont i skavet när jag gick så dagens mil blev väl 5-6 km jogg och resten gång. Rena vilan.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 18:0119km i dag i sol och härligt väder (så när som på lite motvind). Är det inte så Jenny, att det var tårar av lycka som gjorde att du grät hela vägen till distans rekordet.
19km i dag i sol och härligt väder (så när som på lite motvind). Är det inte så Jenny, att det var tårar av lycka som gjorde att du grät hela vägen till distans rekordet.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 19:49Rickard, om så ändå vore fallet! Då skulle jag baske mig slippa eländet! (H)
Kram,
Jenny
Rickard, om så ändå vore fallet! Då skulle jag baske mig slippa eländet! (H)
Kram,
Jenny
Quote from Marléne Lönnqvist on 7 May 2012, 15:21Lunchpass idag, ett lugnt pass. Känt mig trött i vänster knä (musklerna runt om), lite rädd att smärtan skall komma tillbaka men ett lugnt pass runt fjärden orkade det med i alla fall. Fint väder hade vi också, det gör mycket, Hoppas innerligt det håller
Lunchpass idag, ett lugnt pass. Känt mig trött i vänster knä (musklerna runt om), lite rädd att smärtan skall komma tillbaka men ett lugnt pass runt fjärden orkade det med i alla fall. Fint väder hade vi också, det gör mycket, Hoppas innerligt det håller
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 15:23Inget pass att rapportera om. Ville bara skriva inlägg nummer 2000!
Inget pass att rapportera om. Ville bara skriva inlägg nummer 2000!
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 16:03Jag är förkyld och har varit och handlat, jobbigt värre trots att jag har en Dra-maten.
Magnus, AJ 🙁 Det gör ont när jag läser det.........
Jag är förkyld och har varit och handlat, jobbigt värre trots att jag har en Dra-maten.
Magnus, AJ 🙁 Det gör ont när jag läser det.........