Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 13:11Gårdagens löpning i skogen på 6,5km var vacker diverse vilt rådjur och rovfåglar Göken gjorde sej hörd också.
Det tog visst mer än jag trodde längsta passet i år. Jag är mör i benen är inte så konstigt men mellan skulderbladen och nacken är stel?
Inte en
Gårdagens löpning i skogen på 6,5km var vacker diverse vilt rådjur och rovfåglar Göken gjorde sej hörd också.
Det tog visst mer än jag trodde längsta passet i år. Jag är mör i benen är inte så konstigt men mellan skulderbladen och nacken är stel?
Inte en
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 15:32Dagens pass kändes bra.Drygt en mil.
Dagens pass kändes bra.Drygt en mil.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 18:59Jaha nu ska man ut på dagens pass... känns lite drygt blåser och regnar som fan här i gbg men man har inget val. Man kan inte vänta på vädret om man vill träna...
Jaha nu ska man ut på dagens pass... känns lite drygt blåser och regnar som fan här i gbg men man har inget val. Man kan inte vänta på vädret om man vill träna...
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 19:36Första passet sen göteborgsvarvet. Benen känns fortfarande som stockar, mycket seg känsla i kroppen. Men fantastiskt väder och mycket skönt att få komma ut på en runda.
Första passet sen göteborgsvarvet. Benen känns fortfarande som stockar, mycket seg känsla i kroppen. Men fantastiskt väder och mycket skönt att få komma ut på en runda.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 06:58Gårdagens: fantastiskt! Inte fort (tog inte tid) men lätta ben, sjukt kuperat men kroppen gick med på allt. Härligt väder, vindstilla, lugnt och fridfullt, tio km som lika gärna hade kunnat bli det dubbla om jag bara sett till ansträngningsnivån! Runners
Gårdagens: fantastiskt! Inte fort (tog inte tid) men lätta ben, sjukt kuperat men kroppen gick med på allt. Härligt väder, vindstilla, lugnt och fridfullt, tio km som lika gärna hade kunnat bli det dubbla om jag bara sett till ansträngningsnivån! Runners
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 08:57Livsnjutning! Barfotalöpning kl 7 på morgonen. +10° i skuggan, +20° i solen. Ca 5 km i lugnt tempo. Frukost på balkongen efteråt. Härligt!
Kram,
Jenny
Livsnjutning! Barfotalöpning kl 7 på morgonen. +10° i skuggan, +20° i solen. Ca 5 km i lugnt tempo. Frukost på balkongen efteråt. Härligt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 13:37Lika miserabelt tungt som förra passet! Känns inte helt perfekt inför maran måste jag säga.
Lika miserabelt tungt som förra passet! Känns inte helt perfekt inför maran måste jag säga.
Quote from Marléne Lönnqvist on 19 May 2012, 16:54Något är lite halvknas i kroppen. Känner mig yr och det svartnar när jag reser på mig. Konstant lite molande värk/sur i magen och jag har vilat en vecka förutom tre promenader under måndag och tisdag. Bestämde mig för långpass i det fina (men blåsiga vädr
Något är lite halvknas i kroppen. Känner mig yr och det svartnar när jag reser på mig. Konstant lite molande värk/sur i magen och jag har vilat en vecka förutom tre promenader under måndag och tisdag. Bestämde mig för långpass i det fina (men blåsiga vädr
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:57Riktigt skitpass idag! Om 2 v ska jag springa min första mara och jag känner mig inte alls redo 🙁 skulle springa 15 km och det var jobbigt från början till slut! Ingen ork alls och tuuunga ben 🙁 jogg varvat med gång - och gången var tom jobbig. Nä- in
Riktigt skitpass idag! Om 2 v ska jag springa min första mara och jag känner mig inte alls redo 🙁 skulle springa 15 km och det var jobbigt från början till slut! Ingen ork alls och tuuunga ben 🙁 jogg varvat med gång - och gången var tom jobbig. Nä- in
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 10:26Underbar söndagsmorgon! Lugn och lätt löpning runt Vallentunasjön med det bästa av sällskap - maken. Lätta ben, lätt kropp. Tänk vad lätt det känns när man sänker tempot! Underbart väder, inte alls som prognosen, som utlovat regn. Lite vind fläktade oss,
Underbar söndagsmorgon! Lugn och lätt löpning runt Vallentunasjön med det bästa av sällskap - maken. Lätta ben, lätt kropp. Tänk vad lätt det känns när man sänker tempot! Underbart väder, inte alls som prognosen, som utlovat regn. Lite vind fläktade oss,